خبرگزاری کار ایران

قراربود مربی نساجی شوم

بائو: رئال مادرید هم با بازیکن 35 ساله قرارداد سه ساله نمی‌بندد اما استقلال ...

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۶۰

بازیکن سابق استقلال می گوید: برای من تعجب‌آور است چگونه استقلال با یک بازیکن 20 ساله قرارداد یک ساله می‌بندد اما با یک بازیکن 35 ساله سه ساله قرارداد بسته می‌شود!

میثم بائو پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: قرار بود به عنوان مربی در تیم نساجی مشغول به کار شوم، حتی صحبت‌هایی را هم در این خصوص انجام داده بودیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه شد که یکباره این موضوع منتفی شد! البته را بگویم که مالکیت تیم نساجی هنوز مشخص نیست و حتی این کمک‌هایی را هم که مهاجری آورده شرایط مشخصی ندارد زیرا مالک اعلام کرده تا زمانی که بدهی‌ها پرداخت نشود برای خریدن این باشگاه قدم جلو نخواهد گذاشت.

بائو درباره شرایط استقلال افزود: بالاخره نسل استقلال عوض شده است و نیاز به زمان دارد تا بازیکنان با یکدیگر به هماهنگی برسند. به اعتقاد من اکثر این بازیکنانی که امسال جدا شده‌اند باید می‌رفتند. قدیم وقتی بازیکنی در 30 بازی استقلال و پرسپولیس پنج بازی را بازی نمی‌کرد باید می‌رفت اما الان شرایط اینگونه نیست.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: برای من تعجب‌آور است چگونه استقلال با یک بازیکن 20 ساله قرارداد یک ساله می‌بندد اما با یک بازیکن 35 ساله سه ساله قرارداد بسته می‌شود! کریس رونالدو با 32 سال سن و آن آمادگی رئال مادرید او را کنار گذاشت اما در ایران نمی‌دانم چرا با بازیکن 35 ساله قرارداد سه ساله می‌بندند!

وی اظهار داشت: استقلال بازیکنان بدی نگرفته است. به نظر من بهترین خرید آنها سیاوش یزدانی است و دشتی هم بازیکن خوبی است.

بائو در پایان در خصوص خداحافظی پیام صادقیان از فوتبال ایران گفت: واقعا چنین کاری را انجام داده است؟! من که در جریان نیستم. امیدوارم از تصمیمش منصرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز