خبرگزاری کار ایران

قفل بزرگ تهرانسر روبروی هواداران تیم استراماچونی

با عقد قراردادی عجیب؛ تماشای استقلال ممنوعه شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۱۵

با توافقی که بین مسئولان باشگاه استقلال و مدیران مجموعه ورزشی تهرانسر صورت گرفته است طرفداران این تیم کماکان نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال طی یکسال در مجموعه صنایع دفاع تمرینات خود را برگزار می‌کرد، اما با پایان قرارداد استقلالی‌ها با این مجموعه، آبی‌پوشان مدتی زمین تمرین مشخص نداشتند. در مدت زمان حضور شاگردان وینفرد شفر در مجموعه صنایع دفاع به ندرت فرصتی پیش می‌‌آمد تا در تمرینات حضور پیدا کنند. پس از صنایع دفاع، آنها با وینفرد شفر یا در زمین پژوهشگاه نفت و یا زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌‌کردند همین مسئله موجب نارضایتی بازیکنان و مصدومیت آنها هم می‌شد.

استقلال سال‌های زیادی است که با مشکل تامین زمین تمرین برای کادرفنی رو به رو است. زمین تمرین کمپ حجازی به دلیل مشکلات زیر بنایی برای تمرین مناسب نبود و زمین تمرین مجموعه امام رضا هم چون چمن مصنوعی داشت موردپسند قرار نگرفت. کیفیت چمن زمین شماره 2 آزادی سبب شد تا استقلال با مسئولان مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق دست پیدا کنند و از اواسط فصل گذشته تمرینات آبی پوشان در زمین شماره یک این مجموعه برپا شود. یکی از مشکلاتی که اغلب طی فصول گذشته برای هواداران ایجاد می‌شد ممانعت باشگاه از حضور آنها در تمرینات بود.

سیستم تمرین پشت درهای بسته که از سرمربیان گذشته تثبیت شد و کماکان هم پابرجاست برای استقلال آندره آ استراماچونی هم اینگونه خواهد بود. پیش از سفر آبی پوشان به ترکیه، یک جلسه تمرینی با حضور هواداران برگزار که در آن سرمربی ایتالیایی معارفه شد. پیش بینی می‌شد با برطرف شدن مشکلات مجموعه ورزشی انقلاب بازیکنان استقلال تمریناتشان را در این مجموعه برگزار کنند اما با بازگشت از اردوی ترکیه مجددا به کمپ تهرانسر رفتند. اگرچه کیفیت چمن تهرانسر مطلوب است و مشکلی از این جهت برای بازیکنان ندارد اما مشکل بزرگی را برای علاقه مندان به استقلال ایجاد کرده است.

طبق قرارداد جدید که باشگاه استقلال با مجموعه ورزشی تهرانسر امضا کرده قرار شده تمرینات آبی پوشان تا پایان لیگ نوزدهم پشت درهای بسته باشد و بدین ترتیب حضور هواداران و خبرنگاران به صورت عادی ممنوع است. با حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست در استقلال او عنوان کرده بود که علاقه مند است تا در هر هفته حداقل دو جلسه تمرینی با حضور هواداران برگزار شود اما قرارداد جدید مانع از این اتفاق خواهد شد.

استقلال استراماچونی که پیش از هر زمان دیگر برای هواداران جذاب بوده و طرفداران علاقه مند هستند تا با حضور در تمرینات آن را مشاهده کنند باید یک فصل پشت درهای بسته تمرین کند. اگرچه طبیعی است تمرینات حساس روزهای پیش از بازی باید بدون حضور طرفداران به انجام برسد اما حصار بین طرفداران و بازیکنان با ممانعت از حضورشان در تمرینات امر غیرطبیعی است که در اکثر تیم‌های لیگ برتری وجود ندارد. باید دید با درخواست مکرر طرفداران برای حضور در تمرینات در مفاد این قرارداد تجدیدنظر صورت خواهد گرفت یا اینکه قانون تمرین پشت درهای بسته کماکان پابرجا خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز