خبرگزاری کار ایران

عزیزمحمدی: جام شهدا لغو نخواهد شد/ سازمان لیگ برتر هنوز به نام من است

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۶۴

نایب رئیس اتحادیه باشگاه‌ها در مورد برگزاری جام شهدا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله محمدی در گفت و گو با بخش خبری شبکه سوم سیما مورد احتمال لغو جام شهدا گفت: ما پیگیری‌هایی در این مورد داشتیم و جام شهدا چون به نام شهدا برگزار خواهد شد فردا هم جلسه‌ای در این خصوص داریم و ان‌شاءالله این جام برگزار می‌شود.

وی درباره کناره‌گیری ماشین‌سازی تبریز از این جام گفت: ما دیروز این مسئله را شنیدم و به خاطر همین شرایطی که برای جام پیش آمد اقدامی نکردیم و از عصر امروز رایزنی‌هایی را با باشگاه‌های دیگر انجام داده‌ایم تا یک تیم دیگر را جایگزین ماشین‌سازی کنیم.

وی در مورد اینکه اتحادیه باشگاه‌ها دقیقاً چه کارهایی را انجام می‌دهد، گفت: خود اتحادیه از سال 77 تا الان فعالیت داشته، چندین بار مدیران باشگاه‌ها را به کشورهای مختلف برده است، اتحادیه مربیان و داوران را شکل داده، در بحث حرفه‌ای سازی و استانداردسازی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمک کرده‌ایم. در مسائل حقوقی و بازاریابی هم به آنها کمک کرده‌ایم.

نایب رئیس اتحادیه در مورد اینکه این اقدام شما موازی‌کاری با سازمان لیگ و فدراسیون نیست گفت: خیر، برخی از کارها را ما  انجام می‌دهیم زیرا فدراسیون به دلیل آنکه درگیر اجرا است در برخی مسائل نمی‌تواند به تنهایی کار کند و ما کمک آنها می‌کنیم. در بحث نظام باشگاه‌داری و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها به عنوان یک NGO وارد می‌شویم و زیر نظر وزارت کشور فعالیت داریم.

محمدی درباره اینکه درودگر از او خواسته که شماره ثبت اتحادیه را اعلام کنند، گفت: من الان نکته‌ای را می‌خواهم بگویم سازمان لیگ برتر در ثبت شرکت‌ها هنوز به نام من است و به همین دلیل در برخی مسائل درگیر آن شده‌ام.

وی در مورد اینکه فعالیت شما قانونی است یا نه، گفت: بله، ما زیر نظر وزارت کشور فعالیت می‌کنیم. تا دو سال گذشته انتخابات داشتیم که درودگر برای دبیرکلی آن نامزد شد و رأی نیاورد و بعد وزارت کشور او را خواست ما سپس در کتابخانه ملی و با حضور نمایندگان وزارت کشور انتخابات را مجدداً برگزار کردیم و کارها را  انجام می‌دهیم. اکنون بحث ماده 10 احزاب در مجلس است و منتظریم که مجلس آن را تأیید کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز