خبرگزاری کار ایران

استراماچونی آستین بالا زد؛

آخرین وضعیت همکاری کاپیتان تیم امید و استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۵۹

وضعیت همکاری مدافع تیم امید با استقلال تهران مشخص نیست و این بازیکن منتظر پاسخ نهایی از باشگاه تهرانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عارف غلامی، مدافع 22 ساله تیم امید ایران یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال است. این مدافع جوان که فصل گذشته در فولاد خوزستان حضور داشت هم اکنون بازوبند کاپیتانی تیم امید را در اختیار دارد.

با جدایی پژمان منتظری و روزبه چشمی از استقلال، در حال حاضر تنها محمد دانشگر و سیاوش یزدانی به عنوان مدافع وسط در لیست آبی‌ها حضور دارند. از این رو آندره آ استراماچونی که در نظر دارد تیم یکدست و بی نقصی را روانه مسابقات فصل بعد کند، شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته و از مدیران باشگاه برای جذب او درخواست کرد.

سرمربی ایتالیایی با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش تماس‌هایی هم برقرار کرده است و جویای آمادگی این بازیکن بوده است. غلامی طی روزهای گذشته با اعضای هیات مدیره و هم در ارتباط بوده و طرفین برای همکاری به توافقات جزئی هم دست پیدا کرده‌اند.

با وجود چند پیشنهاد دیگر و تعلل باشگاه استقلال برای مذاکره روی مسائل مالی قرارداد غلامی او تا فردا منتظر پیشنهاد همکاری استقلال می‌ماند و اگر طرفین به توافق نرسند او تیم دیگری را انتخاب خواهد کرد.

مدیران باشگاه استقلال با وجود مشکلات موجود در بازار نقل و انتقالات فعلی و ماجرای پرونده شکایت پروپئیچ در خرید یک مهاجم خارجی و چند بازیکن در پست خط میانی موفق عمل کرده‌اند و نیاز دارند تا یک مدافع هم به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز