خبرگزاری کار ایران

آخرین سهمیه استقلال و این همه گزینه

دروازه‌بان، دفاع وهافبک برای یک جای خالی!

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۰۲

استقلال تاکنون با جذب سیاوش یزدانی،مسعود ریگی،محمد بلبلی،آرش رضاوند و علی دشتی 5 خرید لیگ برتری انجام داده و فقط یک فرصت دیگر برای یک خرید لیگ برتری دیگر دارد.

به گزارش ایلنا، ​ماجرای استقلال و آخرین سهمیه باقی‌مانده‌اش از 6 خرید لیگ برتری، داستان یک مویز و چهل قلندر شده است! بر اساس قوانین  هر باشگاه لیگ برتری می‌تواند حداکثر 6 بازیکن را از تیم‌های لیگ برتری جذب کند.

گفتنی است بازیکنان تیم‌هایی که در پایان فصل به لیگ یک سقوط می‌کنند هم سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند و تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند سهمیه لیگ یکی هستند.به‌این‌ترتیب  محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت هم برای استقلالی‌ها خرید لیگ برتری محسوب می‌شود. با توجه به سن و سال و قرارداد بلبلی این احتمال داده می‌شد که او سهمیه لیگ برتری محسوب نشود، اما با استعلامی که از سازمان لیگ گرفته شد مشخص شد این بازیکن 21 ساله هم سهمیه لیگ برتری است.

به‌این‌ترتیب باشگاه استقلال تاکنون با جذب سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، محمد بلبلی، آرش رضاوند و علی دشتی 5 خرید لیگ برتری انجام داده و فقط یک فرصت دیگر برای یک خرید لیگ برتری دیگر دارد. در چنین شرایطی منابع خبری مختلف از چند گزینه لیگ برتری به‌عنوان گزینه‌های باشگاه و خریدهای قریب‌الوقوع استقلال خبر می‌دهند که فقط یکی از آن‌ها می‌تواند درست باشد

.رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا که همچنان برخی‌ها از جذب او در صورت منتفی شدن تمدید قرارداد علی کریمی خبر می‌دهند. مدت‌ها است که صحبت از آمدن اسدی به استقلال مطرح است اما فعلاً فقط در حد همان شایعه و شنیده باقی‌مانده است. ابوالفضل جلالی دفاع چپ سایپا هم سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود. درباره این بازیکن برخی‌ها پا را فراتر گذاشته مدعی‌اند که با آبی پوشان قرارداد داخلی هم بسته است و با گرفتن رضایت‌نامه‌اش رسماً آبی‌پوش خواهد شد.

عارف غلامی بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن و فولاد خوزستان هم دیگر بازیکنی است که کارش با استقلال  تمام شد. عارف هم سهمیه لیگ برتری است و خرید او به معنای نخریدن بقیه بازیکنان لیگ برتری است.

این‌ها فقط بخشی از نام‌های مطرح‌شده برای استقلال است. شایان مصلح هم دیگر بازیکنی بود که شایعه کردند گزینه استقلال است هرچند که زرینچه سرپرست تیم این‌یکی را تکذیب کرد. جالب اینکه غیر از یک مورد پست هیچ‌کدام از این بازیکنان هم با هم یکی نیست! 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز