خبرگزاری کار ایران

عزت الهی یا یک ملی‌پوش دیگر

استقلالی‌ها به دنبال یکی دو خرید بزرگ

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۹۹

آبی پوشان در روز‌های اخیر به دنبال انجام یکی دو خرید بزرگ و خوشحال‌کننده برای هواداران هستند

به گزارش ایلنا، طبق صحبت‌های امیرحسین فتحی نقل‌وانتقالات استقلال برای لیگ برتر نوزدهم این هفته به پایان می‌رسد و بازیکنی بهتر از آیاندا پاتوسی را جایگزین او می‌کنند.جواد زرینچه هم اعلام کرد خبرهایی خوبی در راه است و تیم منسجمی برای فصل آینده بسته خواهد شد.

استقلال حداکثر با 4 تا 5 ورودی دیگر تکمیل می‌شود. خرید‌های قبلی استقلال معمولی بودند و به‌اصطلاح مدیران باشگاه نتوانستند بمب بترکانند و سروصدا به راه بی اندازند.البته امیرحسین فتحی از رسانه‌ها گلایه دارد که چرا روی خریدی چون شیخ دیاباته مانور خبری ندادند.به نظر می‌رسد حالا که تیم تقریباً تکمیل‌شده، مدیران به دنبال یکی دو خرید اسم‌ورسم‌دار هستند و به قول سرپرست تیم می‌خواهند در روز‌های آینده خبرهایی خوبی به هواداران استقلال بدهند.

شاید به همین دلیل است که آن‌ها سراغ سعید عزت الهی هافبک دفاعی ملی‌پوش روستوف رفته‌اند .درباره این بازیکن خبرمی رسد که قرار شده عزت الهی به‌زودی جواب نهایی را به مدیران استقلال بدهد.رضا اسدی هافبک دفاعی ملی‌پوش سایپا هم تز دیگر گزینه‌هایی است که خریدش می‌تواند توجه رسانه و هواداران را جلب کند.

به‌هرحال مدیران باشگاه درز شرایطی که به دنبال خرید‌های تازه برای دروازه، دفاع، هافبک دفاعی و هافبک هجومی هستند، تلاش می‌کنند تا این میان یکی دو بمب خبری هم منفجر کنند و از زیر فشار منتقدانی چون علی فتح اله زاده که به هواداران وعده خرید لیونل مسی را می‌دهد و هوادارانی که در انتظار آمدن نام‌های بزرگ به تیمشان هستند خارج شوند. هرچند بازیکنانی چون سیاوش یزدانی و آرش رضاوند هم ستاره‌های این لیگ کم‌فروغ حساب می‌شوند، اما خواسته هواداران جذب یکی دو بازیکن ملی‌پوش است.

سعید عزت اصلی‌ترین گزینه به شمار می‌رود.تمدید قرارداد با علی کریمی یا روزبه چشمی و خرید اسدی که تازه به لیست ملی‌پوشان اضافه شده است هم می‌تواند ورق نقل‌وانتقالاتی را به سود فتحی برگرداند. البته شاید مدیرعامل استقلال روی یک خرید خارجی خوب دیگر حساب باز کرده تا با آن جای خالی پاتوسی را پر کند. به‌هرحال آنچه مسلم است و از صحبت‌های مدیران و مسئولان استقلال شنیده می‌شود، آبی پوشان در روز‌های اخیر به دنبال انجام یکی دو خرید بزرگ و خوشحال‌کننده برای هواداران هستند.باید دید استقلالی‌ها می‌توانند به این هدف برسند یا موفق به خرید ستاره‌ای ‌ملی‌پوش و دهن پر کن نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز