خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از مجموعه ورزشی و اقامتی تراکتور

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۴۲۳

احداث مجموعه ورزشی و اقامتی تراکتور در مراحل پایانی قرار داشته و به نظر می‌رسد به زودی از آن بهره‌برداری شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، مالک باشگاه پس از خریداری این باشگاه با ایجاد امکانات مختلف، پله پله این باشگاه را به سمت حرفه‌ای گری هدایت می‌کند. پس از ورزشگاه، هواپیما و زمین تمرین اختصاصی، نوبت به مجموعه ورزشی و اقامتی تراکتور رسیده تا پازل زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز یک باشگاه حرفه‌‌ای را تأمین کند.

این مجموعه که احداث آن از سال 96 کلید خورده در سه طبقه و در کنار ورزشگاه، زمین تمرین و ساختمان باشگاه ساخته‌ می‌شود. طبقه اول آن شامل سالن مجهز بدنسازی و هشت سوئیت است، طبقه دوم شامل 14 اتاق و طبقه سوم نیز شامل سالن مدرن غذاخوری و محل تفریحات ورزشی است.

بنا و نمای بیرونی مجموعه ورزشی و اقامتی تراکتور به طور کامل آماده شده و تنها محوطه‌سازی تجهیز و کارهای جزئی دیگر مانده که پس از تکمیل آنها این مجموعه افتتاح خواهد شد.

پیش از این سالن رختکن برای تیم میزبان و میهمان، جکوزی، اتاق ماساژ، کلینیک، میکسذون، سالن کنفرانس، اتاق مربی و ... در طبقه پایین ساختمان باشگاه احداث شده و اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

گفتنی است این امکانات و زیرساخت‌های ویژه؛ باشگاه تراکتور را با سایر تیم‌های لیگ برتری متمایز کرده و این باشگاه از نظر حرفه‌ای گری در سطح تیم‌های شاخص دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز