خبرگزاری کار ایران

ما هم می‌توانستیم اردوی خارجی داشته باشیم

گردان: امیدوارم با برنامه ریزی بدون نقص لیگ را مدیریت کنند / نکونام یکی از بهترین مربیان جوان ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۳۱۴

دروازه بان تیم فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد تا سرخپوشان اهوازی با هدایت جواد نکونام به نتایج موفقی دست پیدا کنند.

شهاب گردان در گفت‌وگو با ایلنا درباره پیوستنش به فولاد خوزستان اظهار داشت: یک سال خوب را در صنعت‌نفت داشتم ولی ادامه همکاری میسر نبود و پیشنهاد فولاد به دستم رسید. می‌دانستم آقای نکونام در این تیم هستند که یکی از بهترین مربیان جوان حال حاضر ما در لیگ می‌باشند. با شناختی که از ایشان و کادرشان داشتم تصمیم گرفتم به فولاد بیایم و ادامه فوتبالم را در این تیم حضور داشته باشم.

او درباره پیش‌بینی از همکاری با نکونام و آینده فولاد گفت: نزدیک به 20 روز است که تمرینات را شروع کردیم و برنامه‌های آماده‌سازی را دنبال می‌کنیم. امیدوارم که یک فصل بسیار خوب و عملکردی عالی داشته باشیم. همه سعی و تلاشمان این است که در آخر فصل هواداران را خوشحال کنیم. رسیدن به یک جایگاه خوب در جدول هدف همه اعضای تیم است.

گردان ادامه داد: چند تیم هستند که کیفیت خیلی خوبی دارند و بازیکنان قدرتمندی را هم جذب کرده‌اند. واضح است که از نظر بودجه و منابع مالی تیم ما در حد تیم‌های معمولی لیگ است. چند تیم گرانقیمت در لیگ حضور دارند و بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند. امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکلات تیم‌های شرکت‌کننده برطرف شود تا لیگ بدون مشکل برگزار شود. درست است که فولاد فصل قبل رتبه هشتم را به دست آورده اما سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و همه از کیفیت آن باخبر هستند. همان‌طور که گفتم تمام تلاش ما این است که تا حد توان فولاد را بالای جدول نگه داریم.

دروازه‌بان فولاد در خصوص اینکه تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر هنوز مشخص نیست، گفت: برنامه‌ریزی که دست من نیست اما جزو معدود تیم‌هایی بودیم که تمرینات پیش‌فصل را زودتر از همه شروع کردیم ولی وقتی مسابقات دیر شروع شود به نفع تیم‌هایی است که دیرتر برنامه آماده‌سازیشان را آغاز کردند و به ضرر تیم‌هایی مانند ما است که در زمان مناسب کارمان را شروع کرده بودیم. ما هم مانند خیلی از تیم‌ها می‌توانستیم اردوی خارج از کشور برویم اما طبق دستوری که صادر شده بود در تهران اردو برگزار کردیم اما بعضی از تیم‌ها توانستند به خارج بروند. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی بدون نقص این قضیه را مدیریت کنند.

گردان درباره شرایط آمادگی خودش در آستانه شروع مسابقات گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در آخر فصل هواداران از من راضی باشند. فعلا که چیزی مشخص نیست و تمریناتمان را برگزار می‌کنیم تا به بهترین سطح آمادگی برسیم.

سنگربان سابق پرسپولیس درباره اینکه کدام تیم را شانس قهرمانی لیگ نوزدهم می‌داند، گفت: در این باره نظری ندارم چون تیم‌ها را بررسی نمی‌کنم و فقط درگیر تیم و کار خودم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز