خبرگزاری کار ایران

غلامرضا صادقیان در گفت و گو با ایلنا:

استوکس باید به تراکتور غرامت بدهد/ همه فوتبالیست‌های ایران دوست دارند در تراکتور بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۷۳

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص شایعه دلخوری بازیکنان در خصوص عدم پرداخت مطالباتشان واکنش نشان داد.

غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط اشکان دژاگه و حضورش در تمرینات این تیم اظهار داشت: قرار است او روز چهارشنبه به تبریز بیاید. سرمربی تیم به وی اجازه داد تا دیگر در اردوی ترکیه حضور پیدا نکند. البته قرار بود ابتدا ما روز جمعه به ایران بیاییم اما برنامه تغییر کرد سه‌شنبه شب به سمت تبریز پرواز خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور بازیکنان تراکتور در تست‌های پزشکی ادامه داد: به ما برای روز یکشنبه هفته آینده وقت داده‌اند. البته نمی‌دانم چرا اینقدر دیر باید در تست‌های پزشکی شرکت کنیم. البته ایفمارک انحصاری است و ما چاره‌ای جز این نداریم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد آخرین شرایط استوکس افزود: ما روز جمعه برای فدراسیون ترکیه و باشگاه مذکور نامه‌ای ارسال کردیم. این بازیکن با ما قرارداد دارد و اگر بخواهد به این تیم ترکیه‌ای برود باید به ما غرامت پرداخت کند. البته آنها هنوز جواب نامه ما را ندادند.

صادقیان درباره درگیری در بازی دوستانه این تیم مقابل ریزه‌اسپور در اردوی ترکیه بیان داشت: بالاخره در فوتبال چنین مسائلی پیش می‌آید. شما با ماشین هم که در حال رانندگی هستید ممکن است یک نفر بیاید و به شما بزند. به هر حال بازیکنان خیلی محکم بازی کردند و چنین اتفاقی طبیعی است.

وی درباره تعویق احتمالی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: سرمربی تیم هم به این موضوع معتقد است که چرا برنامه لیگ اعلام نمی‌شود. به هر حال مسئولان فدراسیون در این باره تصمیم‌گیرنده هستند. برخی زمان بعضی تصمیم‌گیرندگان بی‌تقصیرند.

صادقیان درباره شایعه دلخوری بازیکنان تراکتور درباره عدم پرداخت مطالباتشان گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. آنها که تراکتور را دوست ندارند چنین صحبت‌هایی را عنوان می‌کنند. ما این هفته و هفته آینده برای بازیکنان پول واریز خواهیم کرد. به نظر من یکسری از افراد از حاشیه‌سازی برای تراکتور سود می‌برند. بازیکنان می‌دانند ما چه زمانی پرداختی خواهیم داشت. این را هم بگویم همه دوست دارند در تراکتورسازی بازی کنند؛ می‌دانید چرا؟ به خاطر این است که در بیشتر مواقع پرداختی‌های این تیم به موقع انجام می‌شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز