خبرگزاری کار ایران

ادعای فرانک لمپارد:

بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی؛ بدون خرید بازیکن هم می‌‌توانم موفق شوم

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۱۵۴

فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی می‌گوید محرومیت یکساله تیمش از خرید بازیکنان جدید، او را از تلاش برای کسب موفقیت در این تیم مأیوس نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، لمپارد ماه گذشته در حالی جانشین مائوریتسیو ساری شد که چلسی به دلیل پرونده عقد قرارداد با بازیکن خارجی زیر سن‌قانونی، از سوی فیفا برای یک سال از خرید بازیکن محروم است، یعنی تا پایان فصل 20-2019 و علاوه بر آن ستاره تیمش ادن آزار هم به رئال مادرید پیوسته است. با این حال هافبک سابق‌ آبی‌های لندن این موضوع را دلیل برای ناکامی‌اش نمی‌بیند.

لمپارد که تابستان امسال به لطف فرجام‌خواهی باشگاه چلسی از دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) می‌تواند بازیکن بخرد و بعد از آن محرومیت یکساله‌ تیمش آغاز خواهد شد، در آستانه مصاف دوستانه با تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن در شهر یوکوهاما به خبرنگاران گفت: «من سال گذشته بازی‌های چلسی تحت هدایت مائوریتسیو ساری را زیاد تماشا می‌کردم. از نظر شیوه‌ای که چلسی فصل گذشته را به پایان رساند، منظورم قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، این تیم فصل موفقی داشته است. به نظر من اما این موضوع نباید سبب شود ما مدام بخواهیم به پشت سرمان نگاه کنیم. من باشگاه چلسی و بازیکنان آن را خیلی خوب می‌شناسم. من هم شیوه کاری خودم را دارم و می‌دانم چگونه باید با بازیکنانم کار کنم. باید بگویم در یک هفته‌ای که تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم، من از رویکرد و کیفیت بازیکنانم بسیار راضی‌ بوده‌ام. وظیفه‌ای که اکنون دارم این است که در اردوی پیش‌فصل به شدت روی بالا بردن آمادگی بازیکنان کار کنیم.»

لمپارد ادامه داد: «دوست دارم تیم‌هایم پرانرژی و سرعتی بازی کنند، چه با توپ چه بدون توپ، پس می‌خواهم هرچه سریع‌تر توپ‌های لو رفته پس گرفته شوند. زمانی که توپ داشته باشیم، من از بازیکنانم می‌خواهم سریعاً آن را به گردش درآورند و موقعیت‌های گلزنی بسازند تا بازی را ببریم. می‌خواهم تیمم از شیوه فوتبال بازی کردنش لذت ببرد.»

سرمربی 41 ساله چلسی افزود: «فکر می‌کنم بازیکنان خوبی در اختیار من قرار داده شده است. امسال نمی‌توانیم بازیکن جدیدی بخریم و این را می‌دانیم اما من به بازیکنان جدید نیاز ندارم. از همین تیمی که دارم هم راضی‌ام و برای کسب موفقیت مصمم هستم. همه می‌دانند نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان آکادمی باشگاه دارم. آنها می‌دانند که باید تأثیرگذار بازی کنند و آنقدر خوب باشند که به تیم اصلی راه پیدا کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز