خبرگزاری کار ایران

در روزی که حریف نیامد و سرخ ها شاکی شدند؛

صدای سکوت کالدرون در استانبول پیچید

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۱۵۰

آخرین روز اردوی پرسپولیس در ترکیه به شکلی عجیب سپری شد. حریف تدارکاتی نیامد و فوتبال درون تیمی در فضایی خاص و جدی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از روزهای پرماجرایی که با جدایی برانکو و آمدن کالدرون پشت سر گذاشت، تمریناتی در تهران برگزار کرد و سپس راهی اردوی ترکیه شد. در ترکیه پرسپولیسی ها بازی دوستانه ای برگزار نکرده بودند و در آخرین روز اردو، قرار بود بالاخره این اتفاق بیفتد. اما سرانجام هم چنین فرصتی برای تیم گابریل کالدرون پیش نیامد. مروری می کنیم بر اتفاقات و نکات قابل توجه روز گذشته اردوی پرسپولیس:

- قرار بود بازی پرسپولیس با تیم کوجالی اسپور ترکیه راس ساعت 15:30 به وقت محلی آغاز شود. تیم ترکیه ای در رستوران پرسپولیسی ها ناهار را صرف کرد و طبق برنامه پس از ان باید به سمت زمین می رفت. 

- پرسپولیس حدود 15 دقیقه قبل از شروع بازی به زمین مسابقه رسید اما خبری از تیم کوجالی نبود. پرسپولیسی ها به دو تیم یازده نفره تقسیم شدند. یکی در زمین و یکی در هتل. گروه اول در زمین گرم کردند و منتظر حریف ماندند اما خبری نشد.

- حدود ساعت 15:50 دقیقه بود که گابریل کالدرون از محسن خلیلی خواست تیم دوم پرسپولیس را فرا بخواند. این تیم آمد تا به جای کوجالی، حریف دیگر نفرات پرسپولیس باشد.

 - ساعت 16:20 بازی درون تیمی پرسپولیسی ها شروع شد. بازیکنان پرسپولیس نسبت به این مسئله و حضور نداشتن حریف تدارکاتی معترض شدند.

- وقتی بازی شروع شد، عمده دقایق توپ در اختیار تیمی بود که از نفرات جوان تر تشکیل شده بود. (تیم B)

- هر دو تیم با سیستم 4 دفاعه بازی کردند. این در حالی است که اخیرا شنیده شده بود کالدرون می خواهد با 3 مدافع بازی کند. 

- آدام همتی دفاع چپ تیم B بود و سیامک نعمتی دفاع راست بود. احسان حسینی و محمد نادری هم مدافعان میانی این تیم بودند. خط دفاعی تیم A تشکیل شده بود از مهدی شیری، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی و شجاع خلیل زاده. 

- سید جلال حسینی تنها بازیکنی بود که اصلا بازی نکرد. او فقط 10 دقیقه با یکی از دستیاران کالدرون تمرینات ساده انجام داد. عالیشاه بین دو نیمه به سید جلال گفت بازی کن که او گفت نمی توانم.

- فضای کری خوانی خاصی بین بازیکنان بود و خیلی جدی گرفته بودند. برخوردهای شدیدی در بازی رخ داد که منجر به مصدومیت هم شد. وحید امیری چند بار در طول بازی مصدوم شد. بینی سیامک نعمتی هم پس از تکل مهدی شریفی شکست. علیپور هم چند بار درگیر شد با مدافعان و به آنها تذکر می داد که به دنده آسیب دیده اش ضربه نزنند.

- بیرانوند به بازیکنان جوان روحیه می داد و شبیه به یک کاپیتان با آنها رفتار و به حرکاتشان نظارت می کرد. 

- شجاع خلیل زاده هم با روحیه بازی می کرد و با بیرانوند خیلی کری می خواند و شوخی می کرد.

- بازیکنان جوان پرسپولیس خیلی عملکرد خوبی در این بازی داشتند. احسان حسینی کنار محمد نادری 90 دقیقه به خوبی از پس علیپور و شریفی برآمد.

- آدام همتی و سیامک نعمتی در سمت چپ و راستی خط دفاع عملکرد خوبی داشتند. به خصوص نعمتی که روز درخشانی را سپری کرد.

- کالدرون فقط اول بازی با بازیکنان صحبت کرد. به آنها گفت جدی باشید ولی همدیگر را مصدوم نکنید. او و دستیاراش 90 دقیقه هیچ حرفی نمی زدند و فقط نگاه کردند. فقط کریم باقری در چند صحنه بازیکنان جوان را تشویق کرد. به ویژه سیامک نعمتی را.

- نارضایتی بازیکنان از نبود بازی دوستانه کاملا مشهود بود. آنها انگیزه زیادی داشتند ولی نتوانستند بازی کنند.

- در پایان بازی هم شجاع و فرشاد احمد زاده از کالدرون مرخصی گرفتند و دیشب از اردو جدا شدند. 

- محل اردو جای بسیار خوبی بود. 8 زمین چمن عالی داشت. هوای خیلی خوب و خنکی هم بود که با توجه به فصل، جالب بود. اما بازیکنان از اینکه به خاطر شرایط جوی تمرینات کمی انجام داده بودند، رضایت نداشتند.

- مهدی ترابی هم یکی از بازیکنان آماده پرسپولیس در بازی دیروز بود.

- رادوشویچ که گلر تیم A بود، چهار، پنج موقعیت گل را گرفت. 

- سروصدای زیاد بازیکنان و برخوردهای متوالی باعث شد در برخی صحنه ها پرخاشگری بین آنها به حد بالایی برسد که با توجه به حضور بزرگترهای تیم و حتی ایرج عرب در تمرین، کمی عجیب به نظر می رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز