خبرگزاری کار ایران

پورموسوی:می‌خواستیم مقابل یک تیم فیزیکی قرار بگیریم/در پایان اردو ترکیب تیم کامل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۳۱

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: فکر می کنم در پایان اردوی فعلی تیرماه که روز سی ام به پایان می رسد ترکیب تیم کامل خواهد شد و تقریبا در تمامی پست ها به انتخاب های مورد نظر خودمان می رسیم.

به گزارش ایلنا،سیروس پورموسوی پیرامون مسابقه روز گذشته جوانان برابر تیم بزرگسالان گل و ریحان البرز که با تساوی دو بر دو به پایان رسید گفت: هدف ما این بود که در برابر یک تیم بزرگسال با شرایط فیزیکی مناسب قرار بگیریم تا فشار لازم به بازیکنان وارد شود و در یک آزمون سخت توانایی خودشان را نشان بدهند. فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و عملکرد بچه ها رضایت بخش بود آن هم در شرایطی که تعدادی از بازیکنان اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: ما در نیمه دوم این بازی تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم، دو بار به گل رسیدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در مقابل تیم حریف صاحب 3 ضربه پنالتی شد که البته به عقیده من فقط یک پنالتی درست بود و در دو صحنه دیگر داور دچار اشتباه شد. با این وجود از خودمان باید انتقاد کنیم چرا که انتظار ما این است توپ ها در موقعیت مناسب به حریف نرسد تا حتی صحنه مشکوکی هم خلق نشود. البته نباید فراموش کنیم که عناصر دفاعی ما در این بازی برای اولین بار کنار هم قرار می گرفتند و طبیعتا با گذشته زمان هماهنگی بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهند کرد.

پورموسوی در پایان گفت:از محمد نصرتی سرمربی گل و ریحان برای برگزاری این بازی تشکر می کنم و امیدوارم در اردوهای بعدی هم بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. خوشبختانه هماهنگی های لازم جهت حضور تیم جوانان در تورنمنت کافا انجام شده و فکر می کنم این تورنمنت را در پیش خواهیم داشت که فرصتی برای تقابل با تیم های آسیای میانه خواهد بود. بعد از آن هم لازم است با برخی از تیم های عربی منطقه مثل عراق ، اردن ، سوریه و عمان بازی کنیم تا برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی آماده شویم. فکر می کنم در پایان اردوی فعلی تیرماه که روز سی ام به پایان می رسد ترکیب تیم کامل خواهد شد و تقریبا در تمامی پست ها به انتخاب های مورد نظر خودمان می رسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز