خبرگزاری کار ایران

واکنش مهاجم سوئدی به رقابت با کارلوس ولا:

زلاتان: شما نباید فراری را با فیات‌ها مقایسه کنید!

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۲۲

مهاجم سوئدی تیم لس آنجلس گلکسی شب گذشته ادعای خود را مقابل منتقدان سرسختش اثبات کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم اسبق بارسلونا و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال سوئد که دومین فصل حضور در تیم لس آنجلس گلکسی را سپری می‌کند طی چند روز اخیر با حواشی مختلفی رو به رو بود.

او درباره اینکه از عملکرد خود رضایت داشته یا خیر چند روز پیش اعلام کرد که در حال حاضر خود را بهترین بازیکن لیگ حرفه‌ای آمریکا(MLS) می‌داند. طولی نکشید تا خبرنگار ESPN مصاحبه‌ای ترتیب داد و این اظهار نظر زلاتان را به چالش کشید. او به زلاتان اعلام کرده بود که کارلوس ولا، مهاجم تیم لس آنجلس اف سی19 گل زده و 12 گل زده در حالیکه موفق شده تیمش را به صدر جدول برساند عملکرد موفق‌تری داشته است.

مهاجم سوئدی در پاسخ به این سوال اعلام کرد که با اختلاف بسیار کماکان خود را بهترین بازیکن لیگ آمریکا می‌داند و او زمانی که 29 ساله بود در میلان حضور داشت در حالیکه ولا با همین سن در آمریکا بازی می‌کند.

شب گذشته تیم لس آنجلس گلکسی و لس آنجلس اف سی برابر هم مصاف دادند و لس آنجلس گلکسی با هت‌تریک زلاتان ایبراهیموویچ موفق شد با نتیجه سه بر دو یاران کارلوس ولا را شکست بدهد. مهاجم مکزیکی دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود.

زلاتان در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: شما(رسانه‌ها) اشتباه کردید و من را با کارلوس ولا مقایسه کردید. این بزرگترین اشتباه شما بود. من تمام دوران حرفه‌ای خود را سپری نکردم که به آمریکا بیایم و با ولا مقایسه شوم. شما نباید فراری را با فیات‌ها مقایسه کنید! من نشان دادم که بزرگترین بازیکن تاریخ MLS هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز