خبرگزاری کار ایران

کالدرون هرکسی را که بهتر باشد به بازی می‌گیرد

روستایی: سه دوره آقای گل پرسپولیس بودم و برای اتفاقات بزرگ برگشتم/ امیدوارم بتوانیم بعد از 44 سال با تیم امید طلسم شکنی کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۸۰

مهاجم جدید پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس آمد بدون توجه به هیچ‌چیزی ازجمله مبلغ قرارداد که اصلاً برایم مهم نبود پای میز مذاکره نشستم و با قراردادی دوساله به این تیم پیوستم.

امیر روستایی در گفت و گو با ایلنا درباره پیوستن به پرسپولیس و جدایی از پیکان گفت: در ابتدا خیلی خوشحالم به تیمی برگشتم که 10 سال در رده‌های مختلف آن حضور داشتم و در سه رده آن آقای گل شدم. پیش‌ازاین هم بابت حضورم در پرسپولیس صحبت شده بود و علاقه شدیدی داشتم که به تیم محبوبم برگردم.

او ادامه داد: وقتی پیشنهاد پرسپولیس آمد بدون توجه به هیچ‌چیزی ازجمله مبلغ قرارداد که اصلاً برایم مهم نبود پای میز مذاکره نشستم و با قراردادی دوساله به این تیم پیوستم. هدفم از انتخاب پرسپولیس و برگشتن به این تیم تنها موفقیت و پیشرفت با قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر است و امیدوارم روزهای خوبی را با این لباس تجربه کنم. 

هواداران خواهان جذب مهاجم طراز اول بودند اما کالدرون تو را انتخاب کرد. روستایی در پاسخ به این سوال گفت: به‌ هرحال پرسپولیس تیم بزرگی است و یک تیم با چنین خصوصیاتی احتیاج به بازیکنان باکیفیت و برجسته دارد. من برای کمک به پرسپولیس آمدم و امیدوارم به‌عنوان یک بازیکن تیم ملی امید با تلاشی که به کارخواهم بست به بهترین شکل در خدمت تیم و کادر فنی باشم. 

روستایی درباره اینکه به آقای گلی با پیراهن پرسپولیس فکر می‌کند یا خیر گفت: هر افتخاری با لباس پرسپولیس برای هر بازیکنی که به این تیم می‌آید ارزشمند و از درجه اعتبار بالایی برخوردار است. دیدید که آقای گل‌های این چند سال اخیر پرسپولیس هم به تیم ملی بزرگ‌سالان راه یافتند و یا به اروپا رفتند و یا پیشنهادهای خوبی از لیگ‌های خارج از کشور به دستشان رسید. مهدی طارمی و علی علیپور نمونه بارز این بازیکنان هستند که با کسب عنوان آقای گلی اتفاقات خوبی برایشان رخ‌داده است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و چه لذتی بالاتر از اینکه هم با لباس پرسپولیس قهرمان و هم بتوانی به آقای گلی برسی. برای روزهای خوب و اتفاقات بزرگ دوباره به پرسپولیس برگشتم و به دنبال روزهای خوب با این تیم هستم. 

او درباره اردوی اخیر تیم امید ایران گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. به نظر من از روزی که آقا فرهاد به تیم امید آمده‌اند با خودشان انگیزه را به تیم آورده‌اند و بچه‌ها سرحال کار می‌کنند. من فکر می‌کنم با حمایت هرچه بیشتر این تیم می‌تواند با مجیدی موفق شود و امیدوارم بتوانیم بعد از 44 سال طلسم شکنی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز