خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

هدفمان توسعه ورزش همگانی در جامعه افراد دارای معلولیت است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۵۳

دکتر صمیمی گفت: به دنبال توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی در جامعه افراد دارای معلولیت هستیم و در این زمینه نیاز به آموزش فعال داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ جلسه ای با حضور دکتر صمیمی ریاست، نیکخو نایب رئیس، حسین پور دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی معاونت ورزش همگانی فدراسیون و افشین مولایی مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید که در این جلسه تفاهم نامه ای بین دو طرف صورت گرفت و مقرر شد فعالیت معاونت ورزش همگانی فدراسیون بر اساس چهار محور جامعه فعال، محیط فعال، مردم فعال و سیستم فعال انجام شود.

 

حمید علی صمیمی ریاست فدراسیون در این باره بیان کرد: جلسه ای در خصوص توسعه ورزش همگانی با نگاه به بحث توانمند سازی، امید به زندگی، سلامت و همچنین سوق آن به سمت ورزش قهرمانی برگزار شده است تا بر اساس آن ما بتوانیم در ورزش همگانی با یک نگاه و استراتژی مشخص در طول دوره زمانی یکسال به عدد مورد نظر جامعه هدفمان برسیم.

 

وی افزود: این هدفی بود که ما و دفتر ورزش همگانی وزارت دنبال آن بودیم. ما می خواهیم که با یک سیاست مشخص و محوریت جامعه هدف در سطح وسیع تری ورزش معلولین را همگانی کنیم.

 

صمیمی ادامه داد: برای همگانی سازی ورزش در بین افراد دارای معلولیت نیاز به آموزش فعال داریم تا مربیان و داوران بتوانند در این مسیر به ما کمک کنند. در واقع این همان توسعه زیر ساخت ها و تشکیل پایه های اولیه کار است.

 

وی عنوان کرد: در این تفاهم نامه اداره کل وزارت به تامین منابع و اعتبارات مورد نظرش متعهد شد و ما هم در مقابل متعهد شدیم به کمیت جامعه مورد نظر آنها برسیم.

 

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در پایان اظهار داشت: تلاش می کنیم ورزش همگانی را توسعه دهیم و در کنار آن استعدادیابی نیز داشته باشیم تا جامعه مورد نظر را به سمت سلامتی سوق دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز