خبرگزاری کار ایران

جواد زرینچه در گفت و گو با ایلنا:

بازیکنان مدنظر کادرفنی را حفظ می کنیم/ نظم و انضباط استراماچونی را پسندیدم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۰۸

سرپرست تیم استقلال اعلام کرد ثمره اردوی ترکیه را در لیگ خواهید دید.

به گزارش ایلنا،جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال از اردوی این تیم در ترکیه رضایت کامل دارد زیرا معتقد است که بازیکنان به یک هماهنگی بسیار خوبی دست یافته‌اند.با وی پس از بازگشت استقلال به ایران در خصوص شرایط تیم دقایقی را به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. دو بازی دوستانه را هم در اردوی ترکیه پشت‌سر گذاشتیم. بازیکنان به یک هماهنگی خوبی رسیدند و من مطمئن هستم که ثمره این اردو را در لیگ خواهید دید.

 از جذب بازیکنان جدید راضی هستید؟

بازیکنان بسیار خوبی جذب استقلال شدند. همه آنها در تیم‌هایی که پیش از این بازی می‌کردند از مهره‌های تاثیرگذار بودند و مطمئن باشید با شروع لیگ از این بازیکنان حرفهای بسیاری از آنها خواهید شنید.

 آیا قرار است بازیکن جدیدی را هم به خدمت بگیرید؟

بستگی به نظر استراماچونی سرمربی تیم دارد. اگر ایشان باز هم بازیکنی را بخواهد نسبت به جذبش قطعا نسبت به جذبش اقدام خواهیم کرد.

 تکلیف فرشید باقری به کجا رسید؟

باشگاه در حال پیگیری این موضوع است. در تلاش هستیم بازیکنانی را که مد نظر کادر فنی حفظ کنیم تا تیم ما با شرایطی مناسب راهی مسابقات لیگ شود.

 در این مدتی که کنار استقلال بودید چه چیزی بیشتر نظر شما را جلب کرد؟

 نظم و انضباط استراماچونی را پسندیدم. او نشان داد در کارش جدی است و همین می‌تواند رمز موفقیتش باشد. در عین حال که با بازیکنان رابطه بسیار صمیمی داشت اما از آنها کار جدی هم می‌خواست. تمرینات هم بسیار متنوع بود و بازیکنان با شادابی خاصی در تمرینات شرکت می‌کردند.

مسابقات لیگ هم قرار است به تعویق بیفتد. در این باره چه نظری دارید؟

ما تابع سازمان لیگ هستیم. بازیکنان تمرینات بدنسازی را انجام دادند و فکر می‌کنم بیشتر نیاز به انجام بازیهای دوستانه داریم تا بازیکنان به شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند.

 آیا قرار است در تهران هم بازی دوستانه‌ای را انجام دهید؟

شاید یک یا دو بازی دوستانه را نیز انجام دهیم. همه چیز بستگی به تاریخ مسابقات لیگ دارد و اگر طبق گفته شما بازیها به تعویق بیفتد قطعا چند بازی دوستانه را نیز انجام خواهیم داد.

عملکرد ویلموتس در مدت حضور در ایران را چطور دیدید؟

آنطور که من شنیدم ایشان در اکثر تمرینات تیمهای پایه‌ای حضور دارد و تمرینات را از نزدیک مشاهده می‌کند و این خودش یک حسن است؛ کاری که کی‌روش در ایران نکرد اما ویلموتس تمام تیمهای پایه‌ای را زیر نظر دارد.

گفت و گو: حسن بابازاده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز