خبرگزاری کار ایران

دانه درشت‌هایی که در خطر بیرون ماندن قرار دارند؛

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۶۵۹

با وجود اینکه در ساعات پایانی پنجره تابستانی نقل و انتقالات هستیم ولی چند بازیکن مطرح هنوز بدون تیم مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پنجره تابستانی نقل و انتقالات تا چند ساعت دیگر یعنی تا ساعت 24 امشب چهارشنبه شش شهریور بسته می‌شود و  در این میان برخی بازیکنان هم با وجود اینکه جدایی خود را از تیم‌های فصل گذشته‌شان اعلام کردند و یا باشگاه آنها را در فهرست مازاد قرار داده ولی هنوز تیم جدیدشان مشخص نشده است و تبدیل به علامت سوال‌های مهم نقل و انتقالاتی شده‌اند که خطر بیرون ماندن تا نیم فصل را دارند و به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

 

توضیح: بازیکنانی از این فهرست که بازیکن آزاد حساب می‌شوند می‌توانند پس از بسته شدن پنجره هم با تیم‌هایی که سهمیه خرید دارند مذاکره کرده و قرارداد ببندند.

 

پژمان منتظری

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

هنوز هم چرایی جدا شدن منتظری از استقلال برای خیلی از هواداران این تیم علامت سوال است چرا که اگر به گفته خودش جریاناتی در باشگاه باعث دوری او از این تیم شدند با دور شدن آنها نباید مشکلی برای تمدید او وجود داشته باشد ولی مسئولان استقلال اعلام کردند پژمان جواب تلفن آنها را نمی‌دهد و تصمیمش برای جدایی جدی است. هنوز مقصد مدافع با تجربه فصل گذشته آبی‌ها مشخص نیست و باید دید کدام تیم انتخاب او خواهد بود. او مدتی مد نظر فولاد بود و صحبت‌هایی هم از رفتنش به لیگ قطر مطرح شد که هیچ کدام هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

روزبه چشمی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

قرارداد او در پایان فصل گذشته تمام شد و هرگز صحبت جدی برای تمدید آن به میان نیامد. چشمی مذاکراتی با تیم‌های قطری داشت ولی فعلاً به نتیجه نرسیده و با وجود اینکه گفته می‌شود منتظر تماس مسئولان استقلال برای بازگشت است چنین تماسی با او گرفته نشده تا ماندنش در جمع آبی‌پوشان منتفی شود. صحبت‌های جدی از علاقه تراکتور به او و حضور احتمالی او در این تیم برای فصل آینده مطرح است.

 

خالد شفیعی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

او خیلی زود و پس از پایان فصل در پستی در صفحه شخصی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا جدایی‌اش از این تیم را رسماً اعلام کند و چندی بعد هم با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا رسماً بازیکن آزاد محسوب شود. خالد اگرچه با ماشین سازی به توافق رسید، قرارداد بست و در تمرینات شرکت کرد به دلیل اختلاف مالی با باشگاه و بحث‌های عجیبی که میان او و مسئولان ماشین سازی شکل گرفت قراردادش را فسخ کرد و حالا در خطر بیرون ماندن از نقل و انتقالات است.

 

 

علیرضا حقیقی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

گلر تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 هنوز مشخص نیست فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد. او حدود یک سال و نیم است که در هیچ تیمی عضویت ندارد ولی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده و از مذاکره با چند تیم گفته و اعلام کرده به زودی تیم جدیدش مشخص می‌شود. صحبت از بازگشت به پرسپولیس مطرح بود که با ماندنی شدن بیرانوند این موضوع منتفی شد. اخیراً هم صحبت‌هایی از پیوستن او به ذوب آهن اصفهان مطرح است ولی هیچ وقت این موضوع شکل جدی به خودش نگرفته است.

 

رضا قوچان‌نژاد

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

گوچی در چند سال اخیر با وجود پیشنهادات خوبی که داشته مقابل حضور در لیگ ایران و بازی در ایران مقاومت کرده و پیشنهادات تراکتور و پرسپولیس را رد کرده است. او فصل قبل به صورت قرضی از آپوئل به سیدنی رفت و حالا قراردادش به پایان رسیده و باشگاه آپوئل هم او را در فصل مازاد قرار داده و مشخص نیست فصل بعد در چه تیمی حضور خواهد داشت. صحبت از علاقه دوباره تراکتور به جذب او وجود داشت ولی این انتقال هم میسر نشد.

 

محسن فروزان

هفته‌ها و ماه‌های سختی را پشت سر گذاشت و در حالیکه هنوز نظر قطعی و نهایی در مورد اتهامات وارد شده به وی صادر نشده ولی به گفته خودش و طبق قانون با پایان دوران محرومیت موقت و عدم صدور حکم قطعی مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند با هر تیمی که می‌خواهد قرارداد بسته و برایش بازی کند ولی تا کنون چنین اتفاقی در مورد یکی از بهترین و موفق‌ترین گلرهای فصل گذشته نیافتاده است. طبق گفته فروزان اگر او تا پایان نقل و انتقالات با باشگاه تراکتور فسخ نکند باید دستمزد یک فصل خود را دریافت کند و اگر در ساعات باقی مانده نقل و انتقالات با تیمی به توافق نرسد به نظر می‌رسد باید حداقل تا نیم فصل بیرون بنشیند.

 

مهرداد پولادی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

آخرین خبر از او این است که از بانکوک یونایتد تایلند هم جدا شده و هنوز تیم فصل بعد او مشخص نشده است. به دلیل مشکلات سربازی نمی‌تواند در ایران بازی کند و باید به تیم‌های نظامی برود که در لیگ برتر نیستند و صحبتی هم در مورد مقصد فصل بعدی او شنیده نمی‌شود.

 

سینا عشوری

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

او در زمانی که پنجره تراکتورسازی بسته بود با این باشگاه قرارداد امضا کرد ولی درگیر مصدومیت شدیدی شد و بعد از پایان مصدومیتش توسط یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد و فصل بعد از آن هم به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه کنار گذاشته شد. صحبت از پیوستن او به ذوب آهن و سپاهان در مقطعی مطرح بود ولی تا الان بیش از یک سال و نیم است که عشوری عضو هیچ تیمی نیست و دوری طولانی مدت او از فوتبال کارش را برای بازگشت سخت کرده است.

 

پیام صادقیان

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

اگرچه به طور رسمی حرفی از خداحافظی از فوتبال به میان نیاورده ولی صحبت‌هایش مبنی بر تاسیس سایت شرط‌بندی و شروع فعالیت جدید در این زمینه به منزله این است که پیام در اوج جوانی و در سال‌هایی که باید بهترین دوران فوتبالش را سپری کند قید ادامه بازی را زده است. به هر جهت صادقیان در حال حاضر تیم ندارد و بعید است او را در ساعات باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات و حتی پنجره‌های بعدی در لباس تیمی ببینیم و همانطور که گفته شد فوتبالش به پایان رسیده است.

 

حمیدرضا طاهرخانی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

یکی دیگر از کنار گذاشته شده‌های کالدرون برای باز کردن جای خالی در فهرست پرسپولیس هافبک جوان این تیم بود که سرنوشت او هم برای فصل آینده هنوز مشخص نیست و باید دید در فرصت اندک باقی مانده می‌تواند با تیمی توافق کند یا نه.

 

رضا کریمی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

در هفته‌های پایانی فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی استقلال به بازی گرفته شد و با عملکرد درخشانش خیلی زود نامش را به عنوان یک پدیده آینده‌دار در فوتبال ایران سر زبان‌ها انداخت ولی کمتر کسی فکرش را می‌کرد چندی بعد توسط سرمربی ایتالیایی به دلیل درگیری در تمرینات کنار گذاشته شود. در روزهای اخیر شایعات عجیبی از تلاش برای پرسپولیسی شدن این بازیکن و رد شدنش توسط کالدرون مطرح شد که البته خود او این موضوع را تکذیب کرد.

کوروش ملکی

فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در سپیدرود نداشت ولی در فصل نقل و انتقالات به عنوان گزینه چند تیم مختلف نامش مطرح شد و حتی عنوان شد گزینه استقلال است ولی در نهایت سر از نفت مسجد سلیمان در آورد و پس از مدتی حضور در تمرینات تارتار قید استفاده از او را زد و با این گلر قطع همکاری کردند. ملکی در حال حاضر با تیمی به توافق نرسیده است.

 

رضا شربتی

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

در لیگ شانزدهم با اشتباه عجیبش مقابل تراکتورسازی حسابی خبرساز شد و در لیگ هفدهم با پیوستن غیرمنتظره به جمع سرخپوشان تبریزی و سرباز شدنش تا مدت‌ها نامش سر زبان‌ها بود و رضا عنایتی،‌ سرمربی وقت سیاه‌جامگان مشهد ناراحتی‌های زیادی از این بازیکن و باشگاه تبریزی داشت. با این حال لیگ هجدهم برای شربتی در بی سرو صداترین حالت ممکن گذشت و اکثراً نیمکت نشین بود و حالا با پایان یافتن خدمت سربازی خود در تراکتور و منحل شدن تیم سیاه‌جامگان که تحت قراردادش بود در بلاتکلیفی به سر می‌برد. مدتی صحبت از حضور این بازیکن در فولاد بود که به سرانجام نرسید.

رحیم زهیوی

وقتی با استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم خوش درخشید و خیلی زود تبدیل به یک ستاره شد بعد از آن به نوعی می‌توان گفت در مسیر سقوط قرار گرفت و آخرین تیم او ذوب آهن بود که در فصل گذشته عضویت آن را بر عهده داشت ولی مصدومیت‌های طولانی مانع از موفقیتش در ترکیب این تیم شد و با پایان فصل جایی در تفکرات منصوریان نداشت. با وجود اینکه زهیوی دیگر بازیکن ذوب آهن نیست ولی هنوز مقصد فصل بعدی او مشخص نشده و بیرون مانده است.

آندرانیک تیموریان

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

کاپیتان سابق تیم ملی در 36 سالگی در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد. او که فصل گذشته هم بیرون ماند و عضو هیچ تیمی نبود هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته است و چندی پیش در صحبت‌هایی گفته بود قصد دارد یک فصل دیگر به بازی ادامه دهد ولی هنوز خبری از توافقش با هیچ تیمی مطرح نیست. آخرین تیم آندو ماشین سازی تبریز بود و باید دید می‌تواند برای فصل جدید به فوتبال برگردد یا نه.

 

احمد آل‌نعمه

چند ساعت فرصت دارید تیم پیدا کنید

تا چند سال قبل گران ترین بازیکن پنجره نقل و انتقالاتی بود و با رکورد شکنی به تراکتورسازی تبریز پیوست ولی حالا در 36 سالگی و در حالی که به پایان فوتبالش نزدیک شده است پس از سقوط استقلال خوزستان هنوز بلاتکلیف است. صحبت‌هایی در مورد پیوستشن به فولاد و بازگشت به این تیم مطرح بود که خیلی رنگ و بوی جدی به خودش نگرفت و حالا ممکن است در فصل جدید او هم بدون تیم بماند یا مجبور شود در لیگ یک به فوتبال خود پایان دهد.

 

توحید غلامی

او هم مثل خالد شفیعی درگیر مسائلی با مدیریت باشگاه شد و مجبور شد قراردادش با ماشین‌سازان فسخ کند و با وجود اینکه فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده هنوز تیم فصل آینده او مشخص نیست و ممکن است مجبور شود تا نیم فصل بیرون بنشیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز