خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی جوانان: استعدادهای بسکتبال باید هدایت شوند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۶۱۴

نوری با اشاره به اهمیت بسکتبال پایه گفت: استعدادهای زیادی در این رشته وجود دارد که باید هدایت شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رضا نوری سرمربی تیم ملی جوانان که تا امروز تمامی مسابقات خود در تورنمنت بین المللی زنجان را با پیروزی پشت سر گذاشته است درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که مرداد ماه در تبریز برگزار می شود، آماده می کند. خوش بختانه تمرینات خوب و پرفشاری در زنجان داشتیم. برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت های غرب آسیا به مسابقه نیاز داریم که این فرصت در زنجان فراهم شده است.جوانان نیاز دارند با تیم های بزرگ و قوی روبرو شوند که آنان را به چالش بکشند. در شرایط تمرینی مربی نمی تواند همه چیز را به بازیکن منتقل کند بلکه بازیکن باید در شرایط مسابقه و استرس آن قرار بگیرد.

نوری ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی نمی توانیم توقع حضور درتورنمنت های بین المللی داشته باشیم. در تهران حریف برای ما مهیاست.برنامه ریزی هایی انجام شده است تا تیم ملی جوانان با تیم ملی بزرگسالان و چند تیم باشگاهی بازی های تدارکاتی برگزار کند.

او در خصوص فضایی که تورنمنت زنجان ایجاد کرده است اظهار کرد: برای مسابقات غرب آسیا دو بازیکن باید از تیم خط بخورند و دو تیم از نوجوانان به ما اضافه شوند. در جریان تورنمنت زنجان و تمرینات تیم تقریبا مطمئن شدم کدام بازیکنان باید از تیم جدا شوند و کدام دو بازیکن باید به تیم ما اضافه شوند.

سرمربی تیم جوانان با اشاره به میزبانی زنجانی ها ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب دخیل کردن شهرستان ها در برگزاری مسابقات است. فشار مسابقات باید از روی سالن آزادی برداشته شود. ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد اما حالا بسکتبال زنجان تجربه ارزشمندی دارد که مطمئنا در رویدادهای بعدی آن را به کار می گیرد و نواقص را جبران می کند. از همه برگزارکنندگان برای تلاش های شبانه روزی ممنون هستم.

 

او در پایان به اهمیت بسکتبال پایه اشاره کرد و افزود: باشگاه ها نقش مهمی در تربیت بازیکنان دارند. تیم های لیگ برتری هزینه های زیادی برای تیم داری در لیگ پرداخت می کنند اگر یک بیستم این مبلغ را در بخش پایه صرف کنند آینده بسکتبال درخشان تر خواهد بود. استعدادهای زیادی در کشور وجود دارد که باید هدایت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز