خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای استقلالی‌ها؛

رسمی: طلب پروپیئچ پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۸۳

باشگاه استقلال تایید کرد طلب مهاجم خارجی این تیم پرداخت شده است و خطر محرومیت از نقل و انتقالات این تیم را تهدید نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، پروپئیچ مهاجم سابق استقلال تهران که زمان جدایی از آبی پوشان توسط مدیران وقت باشگاه به صورت کامل مطالباتش را دریافت نکرده بود(30 هزاردلار) پس از نامه نگاری‌های که با باشگاه تهرانی داشت و البته بی فایده بود برای رسیدگی به این موضوع به فیفا مراجعه کرده و پرونده شکایتی علیه باشگاه استقلال تشکیل داد.

این پرونده از 10 ماه گذشته به شکل جدی پیگیری شد و با گذشت این مدت طلب بازیکن به رقم 430 هزار دلار تبدیل شد. استقلال با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست کرده بود تا از محل درآمدهای باشگاه در این مرجع طلب پروپئیچ پرداخت شود. اما با توجه به تحریم‌های مالی علیه کشورمان این امر تا به امروز محقق نشده بود تا آبی پوشان در روزهای آغازین همکاری با آندره آ استراماچونی به خطر کسر امتیاز و محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی تهدید شوند.

با توجه به آخرین ابلاغیه فیفا به باشگاه استقلال این باشگاه فرصت داشت تا روز 24 تیرماه رضایت پروپئیچ را با پرداخت مطالباتش جلب کند تا با محرومیت مواجه نشود. با وجود اینکه باشگاه استقلال با تهیه مبلغ مورد نظر و در اختیار گذاشتن آن در سفارت ایران در کرواسی حاضر به پرداخت آن شد اما در نهایت فیفا دقایقی قبل پذیرفت که از محل درآمدهای باشگاه استقلال در فیفا طلب پروپئیچ پرداخت شود.

در این راستا، روابط عمومی باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای دقایقی قبل،صادر کرد:نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده باشگاه استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، بدینوسیله پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد .

این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند.

بدون تردید طی روزهای آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغپرداز انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز