خبرگزاری کار ایران

واکنش ستاره فوتبال به پرداخت 15 میلیون پوندی برای جدایی از همسرش

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۳۲

وسلی اسنایدر شایعاتی مبنی بر اینکه به یولانته کابائو، همسرش 15 میلیون یورو غرامت پرداخت کرده را رد کرده است.

به گزارش ایلنا،شنیده‌ها حاکی از آن بود که اسنایدر و همسر بازیگرش از هم جدا شده‌اند و او هم در اینستاگرام نوشته که اسنایدر چند بار رفتارهای اشتباه داشته است.

رسانه‌های ترکیه‌ای در این هفته نوشتند که یولانته از اسنایدر پول بیشتری می‌خواسته اما در نهایت به گرفتن 15 میلیون یورو و جدایی از او راضی شده است.

حالا این بازیکن سابق آژاکس، رئال مادرید و اینتر در اینستاگرام نوشته که در مراحل جدایی از همسرش است اما هیچ پولی به او پرداخت نکرده است.

او تصویری منتشر کرده که در آن نوشته شده: «تولید شایعات کار افرادی است که نفرت می‌ورزند، احمق‌ها هم آن را منتشر می‌کنند و ابلهان هم آن را می‌پذیرند.»

او در کپشن هم نوشته است: «من قرار نیست دیگر با این همه آدم آشغالی که درباره من و یولانته چرند می‌گویند خوب رفتار کنم. بگذارید بسیار روشن بگویم. اول از همه، ما مدتی است که دیگر با هم نیستیم. البته هنوز کار طلاق ما انجام نشده است. من در ازدواجم اشتباهات بسیاری داشتم اما این موضوع به کسی ربطی ندارد.

یولانته هنوز با من خیلی خوب است و برای این کار او احترام بسیاری قایلم. او هر روز از فرزندم مراقبت می‌کند و حواسش به من هم هست، هر چند که ما دیگر با هم نیستیم.

دوم هم اینکه او نیاز به هیچ چیزی از طرف من ندارد چون به اندازه کافی خودش ثروت دارد. رسانه‌های ترکیه‌ای نوشته‌اند او 19 میلیون یورو می‌خواسته و من 15 میلیون یورو به او داده‌ام؟! ‌هاها، شما هر بار دیوانه‌تر می‌شوید. کاش مردم می‌دانستند که واقعیت چیست. آدم‌های بدون مغز همیشه هر چیزی که می‌خوانند را باور می‌کنند. برای اینکه همه شما بدانید: یولانته از من هیچ چیزی نخواست و من هم از او هیچ چیزی نمی‌خواهم. ما نیازی به پول همدیگر نداریم. این ماجراها همه دروغ است.

برایم حال ‌به‌هم‌زن است که رسانه‌ها این حرف‌ها را درباره من می‌نویسند. این همه دروغ درباره من و او نوشته‌اند. من می‌دانم که نیازی ندارم به هر چیزی واکنش نشان دهم و به مادر فرزندم آنقدر احترام می‌گذارم که آرام باشم و این حرف‌ها را بخوانم و رد شوم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز