خبرگزاری کار ایران

ممبینی: پیشرفت داوران منوط به توجه ناظران است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۸۱

رئیس کمیته داوران در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال، گفت: هدف اصلی این دوره بالا بردن سطح آگاهی و میزان دانش ناظران است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران فدر اسیون فوتبال در ابتدا گفت: در حال حاضر افرادی در این دوره حضور دارند در تاریخ داوری افتخاری برای جامعه داوری کشور هستند و من از  این بابت خیلی خوشحال هستم. در شروع فصل جدید مطمئنا چالش های داوری بیشتر خواهد شد و شما به عنوان یک ناظر می توانید به داوران کمک بسزایی کنید مسئولیت شما حتی از داوران هم بیشتر است.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال پیش از شروع فصل را به منظور یکپارچگی، هماهنگ سازی و ارتقاء سطح هرچه بیشتر ناظران برگزار کردیم. این کلاس با حمایت فدراسیون فوتبال و با حضور مدرس برجسته فیفا والنتین ایوانواف در حال برگزاری است که البته باید از  وی به جهت حضورشان در این کلاس تشکر کنم.

رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری دوره های توجیهی این است که ناظران به صورت هماهنگ و یکپارچه عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشند. پیشرفت داوری در فوتبال، فوتسال و  فوتبال  ساحلی منوط به توجه ناظران است . به هر حال برگزاری چنین دوره هایی باعث تعامل هرچه بیشتر بین داوران و ناظران بازیها می شود تا به وسیله آن وظایف شان را در کنارهم و به درستی انجام دهند. در واقع هدف اصلی این دوره یکپارچگی، یک نواختی و بالا بردن دقت نظر ناظران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز