خبرگزاری کار ایران

مظاهری: امسال، سال قهرمانی تراکتور است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۳۵

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: سال خوبی در انتظار این تیم و مردم آذربایجان است و امسال سال قهرمانی تراکتور خواهد بود.

به گزارش ایلنا، "رشید مظاهری" در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی باشگاه تراکتور، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار کرد: در شرایط بدنی خوبی قرار دارم و بعد از این‌که از اردوی تیم ملی برگشتم، از امکانات موجود در کمپ "پولات ریزورت" ارضروم استفاده کردم و خداراشکر که همه چیز در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: من اولین فصلی است که در تراکتور حضور دارم و با توجه به مدیریت خوبی که از رأس باشگاه گرفته تا کادر فنی و کاپیتان تیم می‌بینم، فکر می‌کنم سال خوبی در انتظار تراکتور و مردم آذربایجان باشد و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل، جشن قهرمانی را همراه با هواداران پرشور تراکتور بگیریم.

مظاهری تأکید کرد: به هواداران قول می‌دهم که با تمام وجودم برای تراکتور تلاش کنم و با تمرین خوب، بتوانم در بازی‌ها خوب ظاهر شده و برای این تیم بجنگم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور خطاب به هواداران تیمش گفت: امیدوارم هواداران پرشور تراکتور، مثل همیشه پشت تیم بمانند؛ چرا که امسال، سال قهرمانی است و از خدا می‌خواهم که جشن قهرمانی را همراه با هواداران پرشور تراکتور بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز