خبرگزاری کار ایران

توضیحات سعید آذری درباره سرنوشت سربازهای ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۱۷

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص آخرین وضعیت سربازان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد.

به گزارش ایلنا، شاگردان منصوریان تنها نماینده باقی مانده ایران در دور نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و به زودی باید به مصاف الاتحاد عربستان بروند. این در حالی است که هنوز وضعیت سربازهای این تیم به درستی مشخص نیست. در این مورد و مسائل جاری باشگاه ذوب آهن، مدیر عامل این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

سعید آذری درباره آخرین وضعیت سربازهای ذوب‌آهن گفت:

دو روز قبل جلسه‌ای را با سردار کمالی داشتیم که باید فوق العاده از ایشان تشکر کنم؛ کارهای احسان پهلوان برای سربازی تمام شد و طی یکی، دو روز آینده به جمع ما ملحق می‌شود.

او پیرامون وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور عنوان کرد:

با توجه به محبت‌هایی که قبلاً هم توسط ستاد کل نیروهای مسلح از قهرمانان ملی پوش و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه آسیا وجود داشته، قرار شد مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر هم با توجه به سابقه قبلی که برای احمد نوراللهی نیز وجود داشت، در لیگ قهرمانان کنار ما باشند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد:

مقرر شد دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور نیز سریعا با صدور امریه ورزشی به جمع ما ملحق شوند.

سعید آذری عنوان کرد:

تمام تلاش عزیزان ما در ستاد کل نیروهای مسلح این بود که دو قهرمان خوب و ارزشمند ما مقابل الاتحاد عربستان حضور داشته باشند؛ البته حضورشان در زمین بسته به سطح آمادگی جسمانی و نظر سرمربی تیم است ولی فکر می‌کنم کارهای حضورشان در تیم انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز