خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: پیکان متفاوتی را در فصل جدید می‌بینید/ مطمئنم ویلموتس مرا به تیم ملی دعوت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۳۹

گلر پیکان در مورد شرایط فصل جدید تیمش صحبت کرد.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پیکان اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرینات هستیم و کارهای بدنی فشرده‌ای انجام دادیم و خودمان را آماده فصل جدید می‌کنیم. فکر می‌کنم نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات‌مان را زود شروع کردیم و همین موضوع باعث می‌شود در شروع فصل اوضاع بهتری داشته باشیم.

وی در مورد تمدید قراردادش با پیکان گفت: من در پیکان فصل خوبی داشتم و در این تیم احساس راحتی می‌کنم و شرایط خوبی دارم و برای همین بدون هیچ مشکلی خیلی زود تمدید کردم. پیشنهاداتی داشتم که شاید از نظر مالی هم برایم بهتر بود ولی به دلیل مسائل شخصی برایم سخت بود در شهرستان بازی کنم و اولویتم بازی در پیکان بود و وقتی پیشنهاد تمدید دادند قبول کردم.

گلر پیکان در مورد رقابت با بازیکنان هم پستی خود در این تیم عنوان کرد: در فوتبال امروز دیگر گلر یک و گلر دو و این مسائل وجود ندارد و این بحث‌ها مربوط به سالیان پیش است. در حال حاضر هیچ بازیکنی در تیمش حاشیه امنیت ندارد و کسی که بهتر عمل می‌کند فیکس بازی می‌کند و من هم نمی‌دانم در فصل جدید وضعیتم چطور خواهد بود و تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که خوب تمرین کنم و نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم.

شیخ ویسی در مورد عملکرد پر فراز و نشیبش در فصل قبل گفت: سعی می‌کنم در فصل جدید این مشکل را نداشته باشم. فصل قبل خیلی خوب شروع کردم و هفته‌های ابتدایی هیچ گلی دریافت نکردم ولی در ادامه شرایط عوض شد. بخشی از آن مسائل روحی و روانی بود که در فصل جدید سعی می‌کنم این اتفاقات رخ ندهد. البته این را هم بگویم که هم کلین شیت کردن فقط مربوط به گلر نمی‌شود و به خیلی عوامل وابسته است و وقتی تیم گل می‌خورد هم عوامل زیادی در آن نقش دارند.

وی در مورد شرایط پیکان در فصل جدید هم تصریح کرد: پیکان فصل قبل در مقطعی خوب نتیجه می‌گرفت و در مقطعی ضعیف عمل می‌کرد ولی در فصل جدید می‌خواهیم در طول فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و دیگر فراز و نشیب نداشته باشیم و فکر می‌کنم با تیم خوبی که داریم بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم. به نظرم پیکان متفاوتی در فصل جدید خواهیم دید

گلر پیکان در پایان با توجه به اینکه ویلموتس نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت کرده و چقدر برای خودش شانس ملی‌پوش شدن قائل است گفت: من مطمئنم به تیم ملی دعوت نخواهم شد و به تیم ملی فکر نمی‌کنم. آن زمانی که شرایط سنی خوبی داشتم و وقت دعوت شدنم بود دعوت نمی‌شدم و الان فرصت برای بازیکنان جوان‌تر فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز