خبرگزاری کار ایران

برزای: به خاطر استقلال به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد دادم/ گل‌گهر انتخاب خوبی برایم بود

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۶۵۸

وینگر جدید گل‌گهر از انتخاب این تیم و سایر پیشنهاداتش در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد.

بهنام برزای در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخاب گل‌گهر به عنوان تیم فصل جدیدش اظهار داشت: وقتی پیشنهاد گل‌گهر به من رسید در موردش خیلی تحقیق کردم و با دوستانم مشورت کردم و در نهایت به این جمع بندی رسیدم که تیم پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند انتخاب خوبی برایم باشد و به همین دلیل به آن جواب مثبت دادم. راستش را بخواهید امید زیادی دارم که شرایط خوبی در این تیم برایم رقم بخورد و فصل خوبی در سیرجان داشته باشم.

وی در مورد اینکه چرا از تیم قدرتمندی مثل پدیده جدا شد و به تیم تازه لیگ برتری شده گل‌گهر پیوست گفت: پدیده تیم خوبی برای من بود و فصل خوبی در آنجا داشتم و 4 پاس گل و یک گل زده آمار بدی نبود. از عملکردم در آنجا راضی هستم ولی در نهایت قسمت این بود که فصل جدید در گل‌گهر باشم.

وینگر گل‌گهر در مورد سایر پیشنهاداتش و صحبت‌هایی از علاقه پرسپولیس به جذبش هم گفت:  من پیشنهاداتی داشتم و از تهران هم پیشنهاد داشتم ولی شرایط را برای رفتن به آنجا مناسب ندیدم و همانطور که گفتم پس از مشورت با نزدیکانم به این نتیجه رسیدم که بهتر است به گل‌گهر بیایم. در مورد پیشنهاد پرسپولیس هم خیلی جدی نبود و یک صحبت‌های اولیه با من انجام شد ولی به خاطر علاقه به استقلال از بچگی و خاطرات خوبم در این تیم به آنها جواب رد دادم.

برزای در مورد اینکه هدف گل‌گهر در فصل جدید چیست عنوان کرد: ما تیم جوان و قدرتمندی داریم و فکر می‌کنم مثل پدیده که فصل قبل در شرایطی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد توانست سهمیه بگیرد ما هم امسال بتوانیم یک رتبه خوب کسب کنیم و حتی برای سهمیه بجنگیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تحقیقات خوب انجام دادم تیم را انتخاب کردم امیدوارم بتوانم در این تیم خودم را نشان دهم. پدیده تیم خوبی برای من بود  4 پاس گل یک گل زدم. تصمیم گرفتم اینجا بیایم خودم را نشان دهم به امید خدا. امیدوار بودم تیم ملی دعوت شوم ولی در این اردو هم نشد اما انشاالله تلاش خواهم کرد در اردوهای بعدی باشم. 

برزای درباره قبول پیشنهاد گل گهر در شرایطی که تصور می‌شد تیم دیگری را برای ادامه فوتبال انتخاب کند گفت: پیشنهاداتی از تهران هم داشتم نمی‌شد بروم و با خانواده‌ام مشورت کردم و در نهایت گل گهر را انتخاب کرد.

مهاجم سابق استقلال درباره اینکه گفته می‌شد احتمال حضورش در پرسپولیس نیز وجود دارد گفت: پیشنهاد نداشتم یک صحبت‌هایی تلفنی شده بود. من استقلالی‌ام استقلال را دوست دارم از بچگی استقلالی بودم و نباید خاطرات خوب از بین برود.

برزای درباره آینده گل گهر گفت: تیم ما خیلی جوان است. سال قبل با پدیده سهمیه پدیده لیگ قهرمانان را گرفتم و امیدوارم این اتفاق در فصل جدید با گل گهر برای ما رخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز