خبرگزاری کار ایران

پایان استعدادیابی در تیم ملی جوانان

پورموسوی: هشتاد درصد از شاکله تیم شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۱۰

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به استعدادیابی صورت گرفته در چهار روز کذشته و شناسایی تعدادی از بازیکنان در این اردو گفت:کار استعدادیابی ما در رده جوانان به طور کامل تمام شده و از اینجا به بعد برای تقویت انسجام و هماهنگی تیم تلاش می کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: دو مرحله ابتدایی این اردو که از 20 تیر آغاز شده به استعدادیابی بازیکنان اختصاص داشت. بیش از 50 بازیکن را در این اردو حضور داشتند که باید بگویم نتایج کار بسیار امیدوارکننده بود. حداقل 5-6 بازیکن و استعداد خوب را شناسایی کردیم که به تیم اصلی ما اضافه می شوند و حتی تعدادی از آنها قطعا می توانند در فهرست نهایی قرار بگیرند. از امروز بازیکنان اصلی و گروه سوم نفرات در اردو حاضر می شوند که در روزهای باقیمانده با تمرینات نفرات اصلی اردو را دنبال می کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: کار استعدادیابی و شناسایی ما به طور کامل تمام شده چرا که در چند مرحله بازیکنان متعددی را دیدیم و در این اردو هم برای آخرین بار تلاش کردیم عملکرد تمامی نفرات باقیمانده را زیر نظر بگیریم. از این به بعد کار ما به ایجاد تمرکز و هماهنگی لازم در تیم اختصاص خواهد داشت. فکر می کنم تا حدود 80 درصد از شاکله اصلی تیم را شناسایی کرده ایم و ممکن است اگر استعداد خاصی در طول مسابقات دیده شود به صورت معدود باز هم در مراحل بعدی دعوت کنیم اما امکان و زمان استعدادیابی مجدد را نداریم.

پورموسوی در پایان پیرامون برنامه های آتی تیم ملی جوانان گفت: اردوی بعدی ما در مرداد ماه برگزار می شود. همچنین هماهنگی های خوبی برای انجام بازی های تدارکاتی مناسب داشته ایم و امیدواریم این برنامه ها را در مهلت باقیمانده به خوبی دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز