خبرگزاری کار ایران

عبدی : بازیکنان با عملکردشان در تورنمنت‌ها می‌توانند خود را در لیست نهایی قرار بدهند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۸۷۵

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با اشاره به نحوه انتخاب بازیکنان از دو تورنمنت چین و کافا برای مسابقات مقدماتی آسیایی گفت: حدود 44 بازیکن را در شرایط مسابقه ای می بینیم و در نهایت بر اساس عملکرد آنها در بازی ، انتخاب نهایی را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا انجام می دهیم.

​به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در ابتدا گفت: پس از اینکه تورنمنت چین در برنامه هایمان قرار گرفت به انجام 5 بازی درون اردویی نیاز داشتیم که 3 بازیتا پیش از اعزام به چین انجام شد. در واقع سه بازی سنگین را برای بازیکنان برنامه ریزی و برگزار کردیم تا به طور ویژه مدافعان و سیستم دفاعی تیم را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه روز گذشته هم مقابل تیم جوانان پیکان به پیروزی 2 بر یک رسیدیم. البته هدف ما نتیجه گرایی نبوده است. تنها دنبال این هستیم که با انجام بازیهای سخت و حتی رویارویی با تیم های رده سنی بالاتر ، بازیکنان را برای بازیهای آسیایی آماده کنیم.

عبدی درباره هدفگذاری کادرفنی از حضو در تورنمنت دوستانه چین با حضور تیم های کره شمالی، مالزی و چین گفت: اردوی چین به یکباره در برنامه هایمان قرار گرفت و از قبل، برنامه‌ریزی جهت شرکت کردن در آن نداشتیم. تاریخ برگزاری این تورنمنت به دلیل نزدیکی به تورنمنت کافا ما را مجبور کرد که در 2 گروه روی بازیکنان کار کنیم. به نحوی که یک گروه به چین سفر کند و گروه دیگر به تاجیکستان.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: اگر زمان دو تورنمنت با فاصله از یکدیگر بود می توانستیم با یک گروه به هر دو تورنمنت برویم. اما باید روی دیگر سکه هم درنظر گرفت، اینکه اکنون می توانیم دو گروه داشته باشیم و بازیکنان بیشتری را مورد بررسی قرار بدهیم. به این ترتیب می توانیم حدود 44 بازیکن را در شرایط مسابقه ای ببینیم و در نهایت بر اساس عملکرد آنها در زمین، انتخاب نهایی را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا انجام بدهیم.

وی در پایان درخصوص نحوه انتخاب بازیکنان برای فهرست نهایی تیم ملی در مسابقات آسیایی تاکید کرد: ملاک‌های اصلی ما برای انتخاب بازیکنان فقط و فقط تمرین، اجرای دستورات و نحوه اجرا آن در زمین مسابقه است. معتقدم که هیچکس جز خود بازیکن باعث خط خوردن یا انتخاب شدنش برای مسابقات نمی شود. در واقع عملکرد خود آنها و اخلاق و رفتارشان باعث می شود که از سوی من برای مسابقات آسیایی انتخاب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز