خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال هفت نفره، سویا ۲۰۱۹

تیم ملی کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند/ جدال با هلند در گروه پنجم تا هشتم

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۷۱

تیم ملی فوتبال هفت‌نفره کشورمان در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ سویا نتیجه را به برزیل واگذار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ تیم ملی فوتبال هفت‌نفره کشورمان در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام جهانی، با نتیجه ۲ بر یک، بازی را به تیم ملی برزیل واگذار کرد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

در این دیدار رسول آتش‌افروز در نیمه اول اخراج شد و تا پایان بازی، تیم ایران با یک بازیکن کمتر از حریف خود به رقابت پرداخت و شهاب رحیمی در دقایق آخر موفق شد یک گل برای کشورمان به ثمر برساند.

ملی‌پوشان ایران پیش از این در مرحله مقدماتی، با یک شکست مقابل آمریکا و دو پیروزی برابر ایرلند و فنلاند از گروه B صعود کردند و با شکست مقابل برزیل در یک چهارم نهایی، در گروه پنجم تا هشتم این رقابت ها قرار گرفتند.

تیم ملی ایران سه‌شنبه، ۲۵ تیر در گروه پنجم تا هشتم، برای تعیین جایگاه خود به مصاف تیم ملی هلند می‌رود.

عباس ترابی، لطف‌الله جنگجو، محمد خراط، امین رضایی، یاسر رستمی، مسعود ژولیده، شهاب‌الدین رحیمی، مهدی بخشی، بابک صفری، حسن صفری، مسلم مهرابیان، علیرضا زارع، بهنام آرندی، رسول آتش‌افروز ۱۴ ملی پوشی هستند که با هدایت علی روزبهانی سرمربی و علی واثقی مربی تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. نقی مهدوی و مصطفی الهی‌نسب به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

گفتنی است رقابت‌های جام جهانی فوتبال‌ هفت‌نفره، به میزبانی اسپانیا از پانزدهم تیر با حضور ۱۶ تیم در شهر سویا آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز