خبرگزاری کار ایران

جواب پاتوسی به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۴۶

بازیکن فصل گذشته استقلال تهران به درخواست یک هوادار پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته آیاندا پاتوسی، بازیکن فصل گذشته استقلال تهران عکسی از خود به همراه فرزندش منتشر کرد. هواداران استقلال که از وضعیت او در مذاکره با باشگاه بنی یاس ناراضی بودند از او درخواست شفاف سازی کردند. 

پاتوسی طبق گفته مدیران استقلال باید در لیگ نوزدهم هم در کنار آبی پوشان مسابقه می‌داد و مشکلی برای همکاری نداشت. پاتوسی در پاسخ به درخواست طرفداران اعلام کرد که برای ادامه همکاری پس از یک نیم فصل باشگاه استقلال باید مبلغی را به حساب باشگاه کیپ تاون سیتی پرداخت می‌کرد و او در این ماجرا بی‌تقصیر است.

در جواب پاتوسی به هواداران استقلال یکی از طرفداران پرسپولیس از پاتوسی درخواست کرد که به این تیم ملحق شود و قهرمانی در لیگ ایران را تجربه کند. پاتوسی در جواب او به همراه یک قلب آبی رنگ نوشت: هرگز!

با معرفی وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید تیم بنی یاس گفته شد این سرمربی آلمانی که فصل پیش رو نیمکت استقلال حضور داشت در امارات با این بازیکن دیدار داشته و پاتوسی فصل بعدی در لیگ امارات به میدان خواهد رفت. مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند که به دلیل پرداخت بدهی پروپئیچ بودجه کافی برای کسب رضایت باشگاه کیپ تاون سیتی را نداشته‌اند و به همین دلیل ماندن پاتوسی متنفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز