خبرگزاری کار ایران

با حضور ویلموتس انگیزه رسیدن به تیم ملی دارم

محمدرضا عباسی: از پایتخت پیشنهاد خوب داشتم ولی دوست داشتم بمانم/ انگار نماینده ایران در آسیا نیستیم/ سه بازیکن ما به جای تمرینات در پادگان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۱۴

وینگر ذوب آهن از شرایط این روزهای خودش و تیمش در آستانه شروع فصل جدید و رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: تمرینات‌مان را شروع کردیم و مشغول بدنسازی هستیم و خودمان را برای شروع یک فصل خوب آماده می‌کنیم. اردویی در خود اصفهان داریم و بعد از آن هم فکر می‌کنم یک اردو در جنوب خواهیم داشت تا آماده بازی‌ها شویم.

وی در مورد وضعیت تیم در نقل و انتقالات گفت: شرایط خوب است و تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم. متاسفانه دو بازیکن خوب از دست دادیم ولی فکر می‌کنم نفرات جایگزین بتوانند به تیم کمک کنند و با انگیزه بالایی منتظر شروع رقابت‌ها هستیم. موضوع ناراحت کننده وضعیت 3 بازیکن سرباز ما است که با وجود تلاش‌هایی که باشگاه انجام داده تا این لحظه کاری برایشان انجام نشده و هنوز در پادگان هستند.

وینگر ذوب آهن در ادامه عنوان کرد: کمتر از یک ماه دیگر ما بازی آسیایی در پیش داریم و اینطور که شنیدم بازیکنان تا آن موقع نمی‌توانند به تمرینات اضافه شوند و در این بازی حساس کنار ما نیستند. ما تنها نتیم ایرانی در رقابت‌های آسیایی هستیم ولی جوری با ما رفتار می‌شود که انگار نماینده ایران نیستیم و به ما هیچ کمکی نمی‌شود.

عباسی در مورد بازی مقابل الاتحاد گفت: الاتحاد یکی از 3 تیم خوب عربستان است و چند روز قبل دو خرید گران قیمت داشت و تیم خودش را تقویت کرد. کار سختی مقابل آنها داریم ولی با انگیزه بالا و اعتماد به نفس خوبی وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ای‌کاش شرایط میزبانی به گونه‌ای بود که می‌توانستیم در اصفهان از آنها میزبانی کنیم و هوادارانمان به حمایت ما می‌آمدند ولی چند سالی است متاسفانه شرایط به این صورت شده و کاری نمی‌شود کرد.

وی با اشاره به وضعیت خودش و تمدید با ذوب آهن خاطرنشان کرد: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد داشتم و یک فصل هم آن را تمدید کردم و تا دو فصل بعد بازیکن ذوب آهن هستم. چند سالی اینجا بودم و از حضور در تیم خوشحالم و فکر می‌کنم به صلاحم بود بمانم. پیشنهادات خوبی داشتم و از پایتخت هم پیشنهاد خوبی به من رسید ولی همانطور که گفتم صلاحم بر این بود که بمانم و در ذوب آهن پیشرفت کنم.

وینگر ذوب آهن در مورد حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی و دعوت کردن نفرات جدید به اردو گفت: زمان کی‌روش یک سیستم بسته‌ای در تیم ملی حاکم بود و همیشه نفرات ثابتی دعوت می‌شدند و خیلی کم بازیکنی از این فهرست خط می‌خورد و نفر جدید اضافه می‌شد ولی فهرست جدید نشان می‌دهد ویلموتس به دنبال دیدن بازیکنان جدید است و همین موضوع انگیزه من و خیلی‌های دیگر را بیشتر کرده است. پوشیدن لباس تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم خوشحال می‌شوم اگر بتوانم برای تیم کشورم بازی کنم و مفید باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز