خبرگزاری کار ایران

غلامی: برای صعود به لیگ برتر استارت می‌زنیم / قشقایی طرفداران بی نظیری دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۴۵

مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت گفت: زمانی که آقای کریمی به تیم آمدند شرایط مالی ما خوب بود اما به محض جدایی ایشان تا روز آخر هیچ پولی به بازیکنان اختصاص نیافت و فقط بعضی اوقات پاداش می‌دادند.

محمد غلامی در گفت و گو با ایلنا، درباره جدایی از سپیدرود رشت و پیوستن به تیم قشقایی شیراز اظهار داشت: حقیقتا هیچ تماس از سپیدرود برای ادامه همکاری نداشتم و پیشنهادی دریافت نکردم. با پیشنهاداتی که از چند تیم لیگ یکی داشتم تصمیم گرفتم به تیم پرطرفدار قشقایی شیراز بروم و با آقای غلامرضا عنایتی کار کنم. تعریف این تیم را شنیده بودم و خوشحالم که این فصل در خدمت قشقایی هستم.

غلامی درباره دلایل سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول و مشکلات مدیریتی باشگاه گیلانی گفت: متاسفانه اول فصل اجازه ندادند آقای کریمی بازیکنان دلخواه خود را بگیرند و یک مدیریت دیگر تیم را بست. آقای کریمی با بازیکنان خوبی هم قرارداد بسته بود ولی متاسفانه با مدیریت جدیدی که روی کار آمد بازیکنانی که مدنظر علی آقا نبودند در تیم حضور داشتند. اگر از ابتدای فصل تیم در اختیار ایشان بود تیم سرنوشت اینگونه نداشت و به لیگ دسته اول هم سقوط نمی‌کرد. 

او ادامه داد: سه مدیریت عوض شد و سال گذشته هم علی آقا با تمام مشکلاتی که تیم داشت با حمایت هواداران موفق شده بود تیم را نگه دارد ولی متاسفانه برای فصل بعدی اجازه ندادن ایشان حضور داشته باشند. زمانی که آقای کریمی به تیم آمدند شرایط مالی ما خوب بود اما به محض جدایی ایشان تا روز آخر هیچ پولی به بازیکنان اختصاص نیافت و فقط بعضی اوقات پاداش می‌دادند. ایشان حمایت نشدند و امیدوارم امسال سپیدرود با تلاش و کادر جدیدش به امید خدا به جایگاهی که در نظر دارد برسد.

غلامی دراین خصوص که ابتدا گفته شد به آلومینیوم اراک رفته اما به قشقایی پیوست، عنوان کرد: خودم هم خبر نداشتم ولی من با تیم قشقایی و آقای عنایتی توافق کردم. بعد از اینکه به توافق رسیدیم یک سری پیشنهادهای دیگه هم داشتم اما از انتخابم خوشحالم و تعریف این تیم را دورادور شنیده‌ام که طرفداران بی نظیری دارد. امیدواریم که با کمک تمامی اعضا به نتایج موفقی دست پیدا کنیم.

مهاجم سابق سپاهان درباره پیش بینی فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول گفت:‌ امسال تیم‌های لیگ دسته اولی بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفته‌اند و همین سطح مسابقات را بالا می‌برد. به نظرم شرایط سخی خواهیم داشت و ما امیدواریم که با حمایت هوادارانمان به لیگ برتر صعود کنیم. این هدف تمام اعضای باشگاه قشقایی است که به لیگ برتر صعود کنیم. تمرینات خیلی خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و به شیراز سفر می‌کنیم تا در آنجا بخش جدیدی را شروع کنیم. در اکثر شهرها بازی کردم و دوست دارم که در شیراز با کمک تمامی اعضای باشگاه یک خاطره خوب بسازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز