خبرگزاری کار ایران

همه کنعانی‌زادگان‌های فوتبال ایران؛ پشیمانی‌ِ دوم!

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۸۱

فوتبال ایران در این سال‌ها یاغی‌های زیادی داشته است؛ مانند پژمان نوری، فرزاد آشوبی، فرزاد حاتمی یا مهرداد اولادی که از استقلال به پرسپولیس یا بالعکس تغییر مسیر دادند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان قبل از کنعانی‌زادگان خیلی راحت رنگ پیراهن‌شان را عوض کردند و دو مرتبه از تصمیم‌شان پشیمان شدند. فوتبال ایران در این سال‌ها یاغی‌های زیادی داشته است؛ مانند پژمان نوری، فرزاد آشوبی، فرزاد حاتمی یا مهرداد اولادی که از استقلال به پرسپولیس یا بالعکس تغییر مسیر دادند. حتی همین نیم‌فصل قبل هم گادوین منشا پیراهن قرمزش را درآورد و آبی پوشید. اما بازیکنی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان که دو مرتبه بین آبی و قرمز تغییر رنگ دهد کمتر داشتیم.

شاهرخ بیانی

شاهرخ بیانی در سال ۵۸ برای اولین بار پیراهن استقلال را پوشید. بیانی ۵ بار با لباس استقلال برابر پرسپولیس بازی کرد و سال ۶۵ راهی پرسپولیس شد. شاهرخ بیانی در سال ۶۵ با لباس پرسپولیس به استقلال گل زد و خیلی زود دوباره به استقلال برگشت و با لباس استقلال هم به پرسپولیس گل زد.

علیرضا نیکبخت

نیکبخت بعد از هشت فصل حضور در استقلال، رنگ پیراهنش را عوض کرد و به پرسپولیس رفت. علی‌نیکی در دربی به استقلال گل هم زد، ولی بعد از سه فصل از پرسپولیس هم جدا شد. نیکبخت در دوران پایانی فوتبالش با نظر قلعه‌نویی یک بار دیگر هم پیراهن استقلال را به تن کرد.

غلام‌رضا فتح آبادی

فتح آبادی در سال 58 برای اولین بار با لباس استقلال برابر پرسپولیس به میدان رفت و تک گل آبی‌ها را هم به ثمر رساند. او سال بعد به پرسپولیس پیوست و 4 بار با پیراهن این تیم برابر استقلال به میدان رفت. فتح آبادی در سال 65 بار دیگر به استقلال برگشت. جالب است شنیده شده فتح‌آبادی قصد داشت بار دیگر به پرسپولیس برگردد اما درخشش رضا عابدیان در آن دوره برای پرسپولیس، تصمیم او را عوض کرد. غلامرضا فتح‌آبادی از کسانی است که در دربی هم به استقلال و هم به پرسپولیس گل زده است.

سعید عزیزیان

سعید عزیزیان با وجود بازی کردن در تیم جوانان پرسپولیس، برای دوران خدمت از این تیم جدا شد و بعد از آن به استقلال پیوست. او در اواخر دهه 60 با پیراهن استقلال بازی کرد و سپس به پرسپولیس رفت که سلطانی از آن جدا شده بود. او یک‌بار دیگر هم برگشت و با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال به میدان رفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز