خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس هنوز مدعی اصلی قهرمانی است

بنگر: کالدرون کارنامه‌دار تر از برانکو است/ به عنوان مربی به پرسپولیس برمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۹۰

کاپیتان سابق پرسپولیس از شرایط این روزهای تیم صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش اظهار داشت: در حال حاضر مشغول استراحت هستم و بعد از مدت‌ها وقت کردم کمی به خانواده‌ام برسم و کمبودهایی که در طول این سال‌ها به خاطر شغل من وجود داشت را برایشان جبران کنم و از زندگی لذت ببرم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال دارد یا نه، گفت: فعلاً برنامه‌ای ندارم. من بعد از پارس جم انتخاب اشتباهی داشتم و بعد از آن هم تصمیم گرفتم کنار بروم و فضا را به بازیکنان جوان بدهم. قطعاً به عنوان بازیکن دیگر در فوتبال نخواهم بود و می‌خواهم وارد عرصه مربیگری بشوم و به زودی در کنار یک مربی بزرگ قرار می‌گیرم تا کسب تجربه کنم و آن را به جوان‌ترها انتقال دهم.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص اوضاع این روزهای این تیم عنوان کرد: پرسپولیس خدا را شکر شرایط خوبی دارد و همه چیز آماده است تا به چهارمین قهرمانی پیاپی برسد و من خیلی امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بار دیگر شاهد جشن قهرمانی باشیم.

بنگر در مورد اینکه جدایی برانکو نگرانی‌هایی برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده گفت: جایی برای نگرانی نیست. برانکو مربی خوب و با شخصیتی بود و ثباتی در تیم ایجاد کرد که نقش اصلی را در قهرمانی‌های تیم داشت ولی کالدرون از نظر کارنامه موفق‌تر از برانکو بوده و نشان داده مربی خوبی است و می‌تواند تیم را قهرمان کند. نکته مهم این است که شاکله اصلی تیم حفظ شده و نفرات اصلی مانده‌اند و می‌توانند یک قهرمانی دیگر بیاورند و مدعی اصلی را هنوز پرسپولیس می‌دانم.

وی افزود: تکرار قهرمانی کار سختی است ولی نیازمند این است که همه از تیم حمایت کنند. از پیشکسوتان باشگاه گرفته تا هوادارانی که همیشه در سرما و گرما حامی و پشتیبان تیم بودند و در فصل جدید هم باید از تیم محبوب خود حمایت کنند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد انتقادهایی که به خاطر جذب دفاع از باشگاه می‌شود گفت: این مسائل همه به نظر سرمربی بر می‌گردد. خط دفاع قوی در فوتبال برای موفقیت و نتیجه گرفتن خیلی مهم است و تیم‌های بزرگ هم نگاه ویژه‌ای به آن دارند. درست است که خط هافبک مهم‌ترین پست فوتبال است ولی پرسپولیس در این پست بازیکن خوب زیاد دارد. کمال، احمد، سروش، سیامک و نفرات دیگر در این پست کار پرسپولیس را راه می‌اندازند و در خط حمله هم علیپور مانده است و با جذب یک بازیکن دیگر این پست هم تکمیل می‌شود. به هر صورت باید به خواست سرمربی احترام گذاشت.

بنگر در مورد پیوستن کنعانی‌زادگان به پرسپولیس و انتقادات بابت جذب او عنوان کرد: حسین مدافع خوبی است و می‌تواند کنار سیدجلال و شجاع پیشرفت کند و باید از این فرصت استفاده کند. نباید از او ایراد گرفت او یک مدت کوتاه در استقلال بود و حاشیه‌ای هم نداشت و بعد از آن بارها گفته پرسپولیسی است. او از حضور در استقلال راضی نبود و حالا به تیم خودش برگشته است و نباید با او بدرفتاری کرد.

وی در مورد پوشیدن پیراهن شماره 6 توسط این بازیکن گفت: حسین به من زنگ زد و بابت این موضوع از من اجازه گرفت و من به او گفتم پیراهن شماره شش در اصل متعلق به آقا کریم است و باید از او اجازه بگیرد. در هر صورت امیدوارم موفقی باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد بازگشت بازیکنان به این تیم در فصل جاری و اینکه آیا خودش هم دوست دارد برگردد یا نه عنوان کرد: همانطور که گفتم دوران بازی من تمام شده و به دنبال مربیگری و کسب تجربه هستم. ما همیشه پرسپولیسی هستیم و چه باشیم و چه نباشیم برای موفقیت تیم دعا می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز