خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای طرفداران استقلال؛

پاتوسی در استقلال ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۵۴۲

هافبک آفریقایی استقلال تهران برای ادامه همکاری با آبی پوشان به توافق رسید و در این تیم ماندنی است.

به گزارش ایلنا، آیاندا پاتوسی، ستاره فصل گذشته استقلال تهران که در بازار فعلی نقل و انتقالات یکی از گزینه‌های مدنظر هواداران برای تمدید قرارداد بود و ادامه همکاری او با آبی پوشان با توجه به مدت قراردادش فشار مضاعفی روی مدیران باشگاه ایجاد کرده بود، امروز با مسئولان باشگاه دیدار کرد.

پاتوسی در زمستان گذشته به استقلال ملحق شد و عملکرد چشمگیرش به عنوان هافبک بازیساز در ترکیب آبی پوشان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفت. پاتوسی با توجه به مدت قرارداد و عدم پرداخت حقوقش چند هفته پیش از هواداران خداحافظی کرد و به آفریقا سفر کرد تا شاهد تولد فرزندش باشد. او با آغاز تمرینات پیش فصل زیر نظر سرمربی ایتالیایی حضور نداشت تا جدایی‌اش تقریبا ممکن به نظر برسد.

او با متولد شدن فرزندش روز گذشته راهی امارات شد و امروز با نماینده باشگاه استقلال دیدار کرد تا برای حضور در جمع آبی پوشان به توافق برسد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، پاتوسی با پایان زمان تعطیلاتش باید به ترکیه سفر کند تا در اردوی تدارکاتی شاگردان آندره آ استراماچونی شرکت کند.

استقلال در حال حاضر حداقل 11 بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده و اگرچه خریدهای جدیدی به این تیم اضافه شده‌اند اما خواسته هواداران ادامه همکاری با بازیکنان مطرح فصل گذشته از جمله آیاندا پاتوسی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز