خبرگزاری کار ایران

یک ماهِ متفاوت از فصل نقل‌وانتقالات؛ غرق شاه‌ماهی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۱۸۶

در این فصل فعلا خریدها مطابق انتظار پیش رفت و به جز رحمتی، حسینی و مظاهری هیچ ستاره‌ای جابجا نشد.

به گزارش ایلنا، از شانزده خرداد تا امروز که دقیقا یک ماه از شروع رسمی فصل نقل‌وانتقالات می‌گذرد فقط 3 ستاره تیم‌شان را عوض کردند. کمتر سابقه داشته که تا این مقطع از زمان نقل‌وانتقالات، فقط سه ستاره جابجا شوند. تا این لحظه فقط مهدی رحمتی، محمدرضا حسینی و رشید مظاهری ستاره‌هایی بودند که با تغییر باشگاه‌شان، همه را شگفت‌زده کردند. در حالی که معمولا زمان نقل‌وانتقالات فرصتی برای بمب ترکاندن مدیرها و چهره شدن ستاره‌ها بود. ستاره‌هایی که برای تیتر یک شدن، حتی چندین مرتبه در زمان نقل‌وانتقالات تیم‌شان را عوض می‌کردند.

در نیم فصل قبلی، منشا چهره نقل‌وانتقالات بود و از قرمز به آبی رنگ عوض کرد. همچنین خلعتبری هم بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل رویایی در پدیده، به تیم سابقش یعنی ذوب‌آهن برگشته بود و اکبر ایمانی و ساسان انصاری هم تراکتوری شده بودند. در شروع لیگ هجدهم یعنی دقیقا یک سال پیش هم چندین جابجایی بزرگ صورت گرفته بود که همه را غافلگیر کرد. سروش رفیعی و مهدی ترابی پرسپولیسی شده بودند و مرتضی تبریزی و علی کریمی هم بعد از کلی حاشیه، به پیراهن استقلال رسیدند. کی‌روش و ایران‌پوریان خریدهای چشم‌نواز قلعه‌نویی بودند و عجیب‌ترین خریدها هم در تبریز صورت گرفت که سه کاپیتان تیم ملی یعنی شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی به تراکتور پیوستند.

فصل قبل از آن‌ هم از خریدهای جنجالی پر بود. منصوریان با خرید مجتبی جباری، پژمان منتظری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی همه نگاه‌ها را به استقلال جلب کرد. پرسپولیس هم با خرید شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، احمد نوراللهی و گادوین منشا هوادارانش را راضی کرد. در آن مقطع آندو تیموریان هم راهی ماشین‌سازی شده بود.

برخلاف فصل‌های اخیر اما در این فصل فعلا خریدها مطابق انتظار پیش رفت و به جز رحمتی، حسینی و مظاهری هیچ ستاره‌ای جابجا نشد. البته ستاره‌هایی مانند پاتوسی، کی‌روش، طارمی، دژاگه، امیری و کاوه شاید در این چند روز همه نگاه‌ها را به خود جلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز