خبرگزاری کار ایران

بلبلی بازیکن ماست

نکونام: قطعا بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی می‌روند / در تورنمنت چهارجانبه تهران شرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۶۴

سرمربی فولاد خوزستان درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: ما تیمی نیستیم که بازیکنی با دستمزد ۲-۳ میلیارد تومانی بگیریم. نزدیک چنین بازیکنانی هم نمی توانیم برویم.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز فولاد در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیمش اظهار داشت: همانطور که گفتید تیم ما سر زمانی که نیاز داشتیم وحتی زودتر تمرینات را شروع کرد. ۴ روز در اهواز بودیم و بعد به شهرکرد رفتیم و با توجه به گرمای اهواز و تمرینات پرفشار تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: اردوی بعدی ما از روز شنبه شروع می‌شود. می خواستیم در خارج از کشور اردو بزنیم اما به دلیل شرایط اقتصادی باشگاه در کشور و در تهران اردو زدیم.

وی در مورد جذب بازیکنان گفت: بازیکنان مد نظرمان قراردادشان تمدید شد و بازیکنان مدنظرمان را با توجه به بودجه ای که داشتیم جذب کردیم. ما دستمزد میلیاردی نداریم که به بازیکنان بدهیم. هیچ بازیکنی نداریم که دستمزد میلیاردی بگیرد؛ به جز بازیکنان خارجی. راهی را می‌رویم که فولاد دیگر نیازی به خرید بازیکن جدید نداشته باشد.

سرمربی فولاد در مورد اینکه هدف این تیم در لیگ برتر چیست؟ گفت: هدف ما این است که بالای جدول باشیم همه تیم‌ها برای این هدف می آیند اما رقابت در بین ۶ تیم بالای جدول که هزینه‌های خوبی انجام می‌دهند و بازیکنان گرانقیمت می‌گیرند ما هم می خواهیم در جمع تیم های بالای جدول باشیم.

نکونام درباره پیگیری امور باشگاه طبق اصول گفت: باشگاه فولاد نیازی به گفتن من ندارد همه می دانند که باشگاه خوبی است و  مردم چقدر به فولاد علاقه دارند. ما جا به جایی زیاد داشتیم و نیاز به هماهنگی داشتیم. جذب بازیکنان هم پروسه‌ای بود که انجام شد البته جذب بازیکنان مورد نیاز کمی دیر شد. ما تیمی نیستیم که بازیکنی با دستمزد ۲-۳ میلیارد تومانی بگیریم. نزدیک چنین بازیکنانی هم نمی توانیم برویم.

وی در مورد احتمال جذب پژمان منتظری گفت: پژمان بامن صحبت کرد و گفت دوست دارد خارج از کشور بازی کند و گفت اگر توانست می‌آید اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

وی در مورد جذب عبدالله زاده و اینکه قرار است بازیکنی از فهرست تیم کنار برود گفت: بله صدرصد این مساله را اعلام می‌کنیم.

سرمربی فولاد در مورد برنامه آماده سازی تیمش گفت: فردا با تیم قشقایی در تهران داریم و اردوی مان تمام می‌شود و سپس یک اردو در تهران داریم و در جام 4 جانبه‌ای با حضور پرسپولیس، سایپا و فولاد که تیم چهارم را نمی‌دانم شرکت می‌کنیم.

نکونام در مورد اینکه شروع لیگ هنوز مشخص نیست، گفت: برای تیم ما خوب نیست زیرا ما سر موقع تمرینات را شروع کردیم زیرا یکی از تیم‌هایی که ضرر می‌کند تیم ماست. اگر در همه کارها قانون اول باشد و بعد اجرا کنیم خوب است به شرطی که بعد عوض نشود. من خودم در ورزشگاه فولاد رفتم و حیف است که چنین اتفاقاتی در آن ورزشگاه در فینال جام حذفی رخ داد.

وی در مورد فهرست بازیکنان تیم ملی گفت: قطعا بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی می‌روند و لیست سرمربی تیم ملی برای همه قابل احترام است و باید به نظرش احترام گذاشت.

نکونام در مورد جذب بلبلی گفت: ما با او قرارداد بستیم قبل از اینکه تیمی بخواهد با او مذاکره کند اما او با باشگاه استقلال  رفت و با این باشگاه تمرین می‌کند اما باید ببینم که قانون در مورد بازیکنان چه می گوید تا دیگر چنین مسایلی پیش نیاید.

وی در مورد جذب کولیبالی عنوان کرد: کولی بالی در شهرکرد بامن قرارداد بسته بود اما گفت رسانه ای نشود تا من پولم را بگیرم و گرنه ما خیلی وقت پیش با کولی بالی قرارداد بسته بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز