خبرگزاری کار ایران

فاطمی: تلاش کادر فنی این است که بهترین ها در فهرست نهایی تیم ملی جوانان قرار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۴۳

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان گفت: در فهرست پایانی بازیکنان منتخب اردوهای قبل و نفرات حاضر در اردوی روسیه دعوت خواهند شد که از 24 تا 30 تیرماه در تمرینات حضور خواهند یافت.

به گزارش ایلنا،فراز فاطمی در آستانه آغاز اردوی جدید تیم ملی جوانان گفت: اردوی ما از روز 20 تیرماه آغاز خواهد شد و با نظر آقای پورموسوی 77 بازیکن مجموعا در طول این اردوی 10 روزه و در 3 گروه مجزا دیده می شوند.

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان گفت: اگرچه پیش از این شناسایی نفرات مستعد رده جوانان به خوبی انجام شده و به گفته سرمربی بیش از 1000 بازیکن مورد بررسی قرار گرفته اند اما در این اردو دوباره به بعضی از بازیکنان فرصت داده خواهد شد همچنین نفرات جدیدی باز هم دعوت می شوند و حتی شاهد حضور یک لژیونر هم هستیم. تلاش کادر فنی این است که بهترین ها انتخاب شوند و هیچ بازیکنی به عقیده من از چشم های مربیان تیم جوانان دور نخواهد ماند.

فاطمی اضافه کرد: با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده در این اردو عملکرد نفرات در یک برنامه فشرده زیر نظر قرار می گیرد. دو فهرست ابتدایی که در 4 روز اول حضور خواهند یافت بازیکنانی هستند که برخی از آنها دوباره دیده می شوند و برخی برای نخستین بار دعوت شده اند اما در فهرست پایانی بازیکنان منتخب اردوهای قبل و نفرات حاضر در اردوی روسیه دعوت خواهند شد که از 24 تا 30 تیرماه در تمرینات حضور خواهند یافت. در پایان این اردو کادر فنی با شناخت بهتر نسبت به انتخاب نفرات خودش با توجه به عملکرد کلیه این بازیکنان تصمیم گیری می کند و بر این اساس بهترین ها در فهرست نهایی تیم ملی جوانان قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز