خبرگزاری کار ایران

۵ بازیکنی که پیرمرد آلمانی هم به آن‌ها اعتقادی نداشت

لیست مازاد استراماچونی و تبرئه شدن شفر

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۶۸۸

سرمربی استقلال نشان داد برخلاف پیرمرد آلمانی به مسائل انضباطی و چارچوب‌های کاری اهمیت می‌دهد.

به گزارش ایلنا،آندره آ استراماچونی سرمربی جوان ایتالیایی استقلال در همان شروع کارش روی خلوت بودن و تمرینات و نظم باکس تمرینی تاکید داشت.این موضوع نشان می‌دهد که او برخلاف وینفرد شفر علاقه‌ای ‌به شلوغ بودن لیست تیمش و ترافیک بازیکن در پست‌های مختلف ندارد. سرمربی سابق اینترمیلان همچنین نشان داد برخلاف پیرمرد آلمانی به مسائل انضباطی و چارچوب‌های کاری اهمیت می‌دهد. استرا ماچونی بعد از اینکه فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری را از لیست استقلال کنار گذاشت، دیروزهم 4 بازیکن دیگر را در اختیار باشگاه قرارداد تا لیست مازاد کادر فنی جدید تا اینجا به 7 نفر برسد.

بی انضباط و نا آماده

ماجرای کنار گذاشته شدن 3 بازیکن دیگر استقلال یعنی آرمین سهرابیان،رضا کریمی و روح اله باقری به روز پنج شنبه و بازی تدارکاتی با تیم نیروی زمینی بر می‌گردد. کریمی جوان در یک صحنه به هم تیمی هایش اعتراض می‌کند که این موضوع به جر و بحث او با سهرابیان و باقری منجر می‌شود. این موضوع ازاستراماچونی پنهان نمی‌ماند تا تصمیم به برکناری این 3 بازیکن بگیرد. سرمربی ایتالیایی مانند محمدی مهر و تیموری این بازیکنان را هم در اختیار باشگاه قرارداده تا هر تصمیمی می‌خواهد درباره فروش قطعی یا قرضی آن‌ها بگیرد. گویا علاوه بر مشکل انضباطی، به لحاظ فنی هم این بلازیکنان نتوانسته‌اند رضایت مرد ایتالیای را جلب کنند.هرچند این 3 بازیکن در تمرین صبح دیروز حضور داشتند اما رای استراماچونی درباره آن‌ها همانی است که به باشگاه اعلام کرده است. شنیده می‌شود ط امروز و فردا جلسه‌ای ‌با حضور سرمربی تیم برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی درباره این 3 نفر گرفته شود. گویا جدا از بحث بی انضباطی، آمادگی و انگیزه این بازیکنان در تمرینات هم رضایت آقای مربی را جلب نکرده است.

دومین دفاع چپ دیپورت شده

استقلال در پست دفاع چپ فعلا میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان را دارد. وضعیت بازگشت یا جدایی امید نورافکن هم هنوز مشخص نیست. چندی پبش استراماچونی یکی دیگر از دفاع چپ هایش تیمش یعنی میثم تیموری را کنار گذاشته بود. البته سیاوش یزدانی هم سابقه و توانایی بازی در پست دفاع چپ را دارد. از طرف دیگر محمد علی فرامرزی دفاع چپ فصل گذشته تیم دسته اولی گل ریحان هم به صورت آزمایشی در تمرینات استقلال حضور دارد. بازیکن 25 ساله‌ای ‌که گویا قبلا مورد توجه پرسپولیس و برانکو هم قرار گرفته بود.این موضوع نشان می‌دهد که استراماچونی از مهره هایی که در سمت دفاع چپ دارد ناراضی است. شاید همین موضوع باعث شود تا باشگاه برای برگردنداندن نورافکن تلاش کند یا به دنبال یگ خرید تازه در این پست باشد.

خلوت کردن خط حمله برای مهاجم خارجی

روح اله باقری و رضا کریمی هم در خط حمله بازی می‌کنند. جایی که استقلال پیش از این هم مانند دفاع چپ در آن‌ها مشکل داشت و پیش از این هم بازیکنانی مثل گادوین منشا و ایسما گونکالوس را در لیست خروجی اش قرارداده بود. مرتضی تبریزی، سجاد آقایی،مهدی قائدی و زکریا مرادی مهاجمان فعلی استقلال هستند و بازیکنانی نظیر محمد بلبلی توانایی بازی در این پست را دارند. همچنین یک مهاجم خارجی که احتمالا شیخ دیاباته است هم تا چند روز آینده به استقلال اضافه خواهد شد. محسن کریمی دیگر مهاجم استقلال هم که زیاد مصدوم می‌شود دیگر بازیکنی است که گفته می‌شود استراماچونی روی نام او قلم قرمز کشیده و از عملکردش ئدر تمرینات راضی نیست.

استراماچونی مثل شفر!

 نکته مهم درباره بازیکنانی که توسط استراماچونی کنار گذاشته شده‌اند نزدیکی تفکرات او و وینفرد شفر را نشان می‌دهد. پیرمرد آلمانی در فصل قبل به محمدی مهر، تیموری، رضا کریمی و روح اله باقری میدان نمی‌دادآنهم در شرایطی که در پست آن‌ها کمبود و ضعف هایی داشت. سهرابیان هم بارها پشت میلاد زکی پور و امید نورافکن ماند و کمتر پبش می‌آمد که بین این 3 گزینه نه چندان آماده انتخاب اول شفر باشد.بازیکنانی که شفر هم به آن‌ها اعتقاد چندانی نداشت در تفکرات استراماچونی هم جایی ندارند!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز