خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین المللی دو و میدانی جام کازانف

2طلا، 4 نقره و 3 برنز حاصل کار نمایندگان ایران

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۸۶

نمایندگان دو و میدانی ایران در پایان تورنمنت بین المللی جام کازانف قزاقستان به 2 مدال طلا، 4نقره و 3 برنز دست یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، تورنمنت بین المللی دو و میدانی جام کازانف قزاقستان که از صبح دیروز (شنبه) 15 تیرماه در آلماتی قزاقستان آغاز شده بود عصر امروز با پیگیری مسابقات روز پایانی خاتمه یافت و تیم منتخب دو ومیدانی ایران که با حضور جمعی از ورزشکاران هیأت دو و میدانی استان گلستان و منتخبین تیم ملی ایران به این رقابت ها اعزام شده بود به 2 مدال طلا، 4نقره و 3 برنز دست یافتند.

درماده 1500 متر مردان سید امیر زمان پور با ثبت رکورد 3:46.36 دقیقه ضمن کسب عنوان دومی رکورد ملی جوانان ایران را بهبود بخشید و به مدال نقره رسید.

شاهین جعفری نماینده منتخب ایران در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد 17.50 متر به مدال نقره دست یافت.

ریحانه مبینی ورزشکار ماده پرش طول بانوان با پرشی به طول 5.82 متر دوم شد و به مدال نقره رسید.  

آیلین بابکی در ماده پرش ارتفاع با عبور از مانع 1.75 متری به مقام سوم دست یافت و به مدال برنز رسید.

در ماده 100 متر بانوان حمیده اسماعیل نژاد با رکورد 12.11 ثانیه به مقام سومی رسید و مدال برنز گرفت.

تیم امدادی 4 در 100 متر بانوان ایران با ترکیب حمیده اسماعیل نژاد، الناز کمپانی، آیلین بابکی و جواهر زمانی با ثبت رکورد 50.63 ثانیه به مدال برنز دست یافتند.

محمد قائدزاده در ماده پرش طول مردان با ثبت نتیجه 7.43 متر به عنوان چهارمی رسید.

در ماده پرش سه گام مردان سید مبین مداحی با پرشی به طول 15.48 متر چهارم شد و حمیدرضا کیا دیگر پرنده منتخب ایران نیز با رکورد 15.28 متر در جایگاه پنجم ایستاد.

در ماده پرش سه گام بانوان نیز سمیرا زمانی با ثبت رکورد 10.24 متر به مقام پنجمی رسید.

الناز کمپانی در ماده 100 متر بامانع از دور مقدماتی با زمان 14.01 ثانیه ضمن بهبود رکورد ملی فینالیست شد و در مرحله نهایی نیز به ثبت رکورد 14.13 به عنوان چهارمی دست یافت.

 روز گذشته نیر رضا مقدم در پرتاب چکش با رکورد 72.37 متر به مدال طلا دست یافت. مهدی پیرجهان در 400 متر بامانع با زمان 49.95 ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی به عنوان نخست رسید و حمید اسماعیل نژاد نیز در ماده 200 متر با زمان 24.86 ثانیه به مدال نقره رسید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز