خبرگزاری کار ایران

پس از دعوت به اردوی تیم امید؛

زامهران: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشم

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۲۵

بازیکن ملی‌پوش شهرخودرو گفت: امیدوارم بتوانیم در تیم ملی نماینده شایسته‌ای برای‌ فوتبال خراسان و شهرخودرو باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، سینا زامهران در خصوص شرایطش در تیم شهرخودرو خراسان گفت: خوشبختانه تمرینات را این فصل هم زیر نظر کادرفنی بادانش‌مان استارت زدیم و امیدواریم بتوانیم این فصل هم با نتایج خوب خود، مردم فوتبال‌دوست مشهد و خراسان را خوشحال کنیم.

وی افزود: تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این مهم به کار بسته‌ایم و واقعیت این است که همه چیز برای موفقیت فراهم است. امیدوارم که با تلاش و همدلی بتوانیم به بهترین شکل ممکن، مقابل رقبا به موفقیت برسیم و به نتایجی در خور شان دست یابیم. باید از یحیی گل‌محمدی، سرمربی بادانش و فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نیز تشکر کنم. حمیداوی آرامش را به تیم تزریق کرده و گل‌محمدی هم با رقابت و همدلی که در تیم ایجاد کرده، تیم را به سوی موفقیت هدایت کرده‌است.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی با سپاهان گفت: به نوعی می‌توان گفت این نخستین دیدار دوستانه جدی ما در دوران آماده‌سازی بود و محک خوبی خوردیم. بازی مقابل رقبای لیگ‌برتری به آماده‌سازی ما کمک فراوانی می‌کند.

زامهران در خصوص دعوت به تیم ملی امیدهای کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم هر سه نفر ما در لیست نهایی باز هم حضور داشته‌باشیم و نماینده خوبی برای شهرخودرو خراسان باشیم. شرایط تیم ملی امید خاص است و باید از این تیم به خوبی حمایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز