خبرگزاری کار ایران

دنیزلی به دنبال سه بازیکن جدید

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۶۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: طی روزهای پیش‌رو سه بازیکن در پست‌های مختلف جذب می‌شوند و امیدوارم در اردوی ترکیه این بازیکنان را با سایر نفرات هماهنگ کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش برای فصل آینده، اظهار کرد: اکنون تمرینات بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جلو می‌رود و طی این هفته، اردوی تیم در شهر ارزروم ترکیه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و بازیکنانی جذب شدند و از طرفی نقل‌و‌انتقالات همچنان ادامه دارد. از روزی که من آمده‌ام به همراه مدیریت باشگاه، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را جلو می‌بریم و فیلم بازیکنان متعددی از تمامی قاره‌ها را مشاهده کرده‌ایم و به دنبال جذب نفراتی هستیم که بتوانند خودشان را با شرایط زندگی در تبریز، غذاهای ایرانی، هواداران و سایر بازیکنان وفق دهند؛ به طبع یافتن چنین بازیکنانی راحت نیست.

وی با بیان اینکه تراکتور به عنوان اولین تیم تمریناتش را شروع کرده است، گفت: هنوز زمان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص نیست، اما این موضوع باعث سردرگمی‌ ما نمی‌شود؛ چرا که هم برای آغاز مسابقات در دهم مرداد و هم برای هجدهم مرداد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: وضعیت بازیکنان سال گذشته و بازیکنان جدید را بررسی کرده و در حال شناخت آن‌ها هستم، همچنین سیستم بازی تیم در فصل گذشته را هم ارزیابی می‌کنم که آیا این سیستم خوب بود؟ با بازیکنان کنونی می‌توان آن سیستم را پیاده کرد و یا باید تغییراتی اعمال شود؟ این موضوع در اردوی ترکیه نیز بررسی خواهد شد. 

وی با بیان اینکه به دنبال خلق یک تیم کامل و یکدست هستیم، توضیح داد: این تیم کامل متشکل از 21 یا 22 بازیکن است که در بین آنان بازیکنان جوان، بازیکنانی در رده سنی 26 و 27 سال و بازیکنان بالای 30 سال جای دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز