خبرگزاری کار ایران

ممبینی: باید نقطه قوت داوران را پررنگ کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۰۰

رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون معتقد است مدیرعاملان، مربیان و بازیکنان باشگاهها باید به تغییرات جدید قوانین داوری آشنا باشند.

به گزارش ایلنا، هدایت ممبینی در حاشیه مراسم معارفه خود گفت: از مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون از اینکه به من اعتماد کردند و مسئولیت سنگین داوری کشور را به من دادند، تشکر می کنم. من تمام تلاشم را در این زمینه خواهم کرد تا برای جامعه داوری کشور مثمر ثمر باشم.

وی در ادامه افزود: با همکاری دوستان در دپارتمان باید  نقطه قوت داوران را پررنگ کنیم. همچنین  با تلاش مضاعف و ایده های جدید تغییراتی را در این زمینه ایجاد خواهیم کرد. امیدوارم فضایی ایجاد شود که کار برای داوران راحت  تر شود. فدراسیون فوتبال مثل همیشه تمام سعی خود را در این زمینه خواهد کرد تا بهترین امکانات در اختیار داوران قرار دهد.

رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان اظهار داشت: مدیرعاملان، مربیان و بازیکنان باشگاهها باید به تغییرات جدید قوانین داوری آشنا باشند. همچنین به این نکته واقف باشیم که یک انسان مانند خودمان بازیها را قضاوت می کند و ممکن است اشتباهاتی هم نیز داشته باشد. البته باید ضریب خطاها را به حداقل برسانیم و دانش داوری را در سطح کشور ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز