خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: سه بازیکن ما باید در تمرینات باشند نه در پادگان نظامی/ مثل یک نماینده ایران در آسیا از ما حمایت نمی‌شود/ رشید و حسینی ستون‌های تیم بودند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۶۹۵

کاپیتان ذوب آهن به بررسی شرایط این تیم در نقل و انتقالات و همچنین دیدارهای آسیایی پیش رو پرداخت.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: بعد از حدود 20 روز تعطیلی تمرینات چند وقتی است که کارمان را برای فصل جدید شروع کردیم تا خودمان را آماده رقابت‌ها کنیم و قصد داریم شروع خوبی در لیگ نوزدهم داشته باشیم و البته مهم‌تر از آن دو بازی آسیایی که پیش از شروع لیگ داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

وی در مورد گلایه‌های سعید آذری از حمایت‌ نشدن ذوب آهن به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان گفت: ایشان حق دارد بابت برخی مسائل ناراحت باشد و ما انتظار بیشتری بابت حمایت از تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا داریم. خصوصاً در مورد 3 بازیکن سرباز که در این مقطع باید کنار تیم باشند و تمرین کنند ولی مشغول خدمت آموزشی هستند. البته شنیدم که مشکل آنها طی امروز و فردا حل می‌شود و به تمرینات اضافه می‌شوند و امیدوارم همینطور باشد چرا که به حضور این بازیکنان نیاز زیادی داریم.

حدادی‌فر در مورد تقابل با الاتحاد هم گفت: الاتحاد از تیم‌های گردن کلفت و متمول عربستان است و حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود ولی روی این تیم کار کرده‌ایم و با برنامه وارد میدان می‌شویم تا به امید خدا و با دعای خیر مردم پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.یک ناراحتی هم از این بابت داریم که نمی‌توانیم در خانه خودمان و مقابل هوادارانمان در آسیا مقابل نماینده

کاپیتان ذوب آهن در مورد وضعیت ذوب آهن در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما دو بازیکن خیلی مهم و تاثیرگذار از دست دادیم. رشید مظاهری و محمدرضا حسینی ستون‌های تیم بودند و حضورشان در تیم خیلی مهم و حیاتی بود ولی به هر جهت مسیر فوتبالی‌شان از ذوب آهن جدا شد و امیدوارم در تیم جدیدشان موفق باشند. از سوی دیگر اوساگوانا هم یک مهره تاثیرگذار در تیم ما بود ولی نتوانستیم او را حفظ کنیم ولی مهره‌های دیگری داشتیم که تمدید با آنها هم کار بزرگی بود. برای مثال ارسلان مطهری پیشنهادات خوب زیادی داشت و نگه داشتنش کار راحتی نبود ولی در تیم ماند و چند بازیکن دیگر خوبمان هم به همین ترتیب. نفراتی هم که جذب شدند می‌توانند جای جدا شده‌ها را پر کنند و در مجموع تیم خوبی داریم.

حدادی‌فر در مورد عدم توانایی ذوب آهن در رقابت با تیم‌های دیگر در نقل و انتقالات گفت: همیشه ذوب آهن به همین شکل بوده و بودجه محدودی داشته که توانایی رقابت با تیم‌های پولدار لیگ را نداشته است. ایرادی هم به این موضوع نمی‌گیرم و 4-5 تیم خیلی خوب در نقل و انتقالات هزینه می‌کنند ولی ما همیشه با بودجه کم در بین تیم‌های بالای جدول و مدعی بودیم و افتخارات زیادی کسب کردیم و امسال هم امید زیادی دارم که به جمع تیم‌های بالای جدول برگردیم.

وی در مورد بازگشت ذوب آهن به کورس قهرمانی در سال جدید هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تیم خیلی خوبی در اختیار داریم که چند بازیکن با تجربه در آن حضور دارند و به جز آن سایر نفرات اکثرا جوان و آینده‌دار هستند. منصوریان به خوبی توانسته روحیه جنگندگی در تیم ایجاد کند و آماده فصل جدید هستیم و انگیزه زیادی داریم تا هم در کورس قهرمانی لیگ باشیم و هم برای بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه چکار باید کرد تا ذوب آهن مثل فصل قبل پر فراز و نشیب عمل نکند گفت: فصل قبل را با امید نمازی شروع کردیم که زحمات زیادی کشید و از او تشکر می‌کنم ولی منصوریان همانطور که گفتم از لحاظ روحی خیلی روی بچه‌ها کار کرد و باعث شد در اواخر فصل نتایج خوبی بگیریم. اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی باشیم و نتیجه بگیریم نباید نوسان داشته باشیم و در طول فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و فکر می‌کنم این پتانسیل در فصل جدید در تیم ما وجود داشته باشد.

حدادی‌فر در مورد اینکه تا چه زمانی به فوتبال ادامه می‌دهد و برنامه‌اش برای بعد از آن چیست، گفت: فعلاً فقط به فصل پیش رو فکر می‌کنم و از بعد آن خبر ندارم. تا زمانی که توانش را داشته باشم فوتبال بازی می‌کنم ولی بعد از آن هیچ آینده‌ای در فوتبال برای خودم متصور نیستم و فکر نمی‌کنم به مربیگری روی بیاورم و وقتی کفش‌هایم را بیاویزم فوتبال برای من تمام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز