خبرگزاری کار ایران

شطرنج قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹؛

یک پیروزی و یک شکست در دور پنجم

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۵۸

مهدی غلامی بعد از دو پیروزی و با 4 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پنجم مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا عصر پنجشنبه به پایان رسید و نمایندگان ایران برابر حریفان خود به یک پیروزی و یک شکست رسیدند.

در رقابت های دور پنجم بخش آزاد، مهدی غلامی با ریتینگ 2444 برابر حریف فیلیپینی خود با ریتینگ 2355 به پیروزى رسید شد. غلامى صبح دیروز نیز در دور چهارم برابر حریف هندى با ریتینگ 2272 به پیروزى رسیده بود. غلامى هم اکنون با 4 امتیاز در رده دوم جدول رده بندى قرار دارد.

اما در بخش بانوان میترا اصغرزاده در دور پنجم برابر حریفی از کشور قزاقستان که ریتینگ 2102 را در اختیار داشت به تساوى رسید تا با 3.5 امتیاز در رده هفتم قرار گیرد. اصغرزاده در دور چهارم نیز برابر حریفى از هند پیروز شده بود.

مسابقات استاندارد شطرنج جوانان آسیا از سه شنبه 11 تا یکشنبه 16 تیرماه در کشور اندونزی برگزار می شود. در این رقابت ها 69 شطرنج باز از کشورهای آسیایی به رقابت با یکدیگر می پردازند. مسعود مصدق پور آخرین شطرنج باز ایرانی است که موفق شده عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج جوانان آسیا را در سالهای 2016 و 2017 کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز