خبرگزاری کار ایران

استقلال 1 نیروی زمینی یک؛ روانخواه برابر استراماچونی کم نیاورد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۵۶

شاگردان امید روانخواه در دیدار تدارکاتی خود برابر استقلال به تساوی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران که در حال آماده‌سازی برای حضور پُرقدرت در لیگ برتر است، پس از برتری پُر گل در دیدار دوستانه برابر امیدهای این باشگاه، از ساعت ۱۸:۴۰ امروز در دومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل به مصاف تیم دسته اولی نیروی زمین تهران رفت.

 

* سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، محمدعلی فرامرزی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، رضا آذری، محمد بلبلی،  سجاد آقایی و مرتضی تبریزی ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر آندره‌آ استراماچونی در ترکیب ابتدایی استقلال مقابل نیروی زمینی تهران قرار گرفتند.

 

* امیدرضا روانخواه، بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال که اکنون سرمربی نیروی زمینی تهران است، در ورزشگاه تهرانسر حضور یافت، با کادر فنی آبی‌ها برخورد گرمی داشت و با دسته گل به سمت استراماچونی رفت.

 

* استقلال بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه ۹ توسط داریوش شجاعیان به گل رسید، اما پیش از اتمام نیمه اول به دلیل آسیب دیدگی جزئی از ترکیب خارج و جای خود را به سینا خادم‌پور داد.

 

* رضا حسن زاده ،سرمربی امیدهای استقلال تماشاگر این دیدار دوستانه بود.

 

* نیروی زمینی که محمد رمضانی بازیکن سابق استقلال را در ترکیب داشت، در ثانیه‌های پایانی نیمه اول روی یک ارسال از کرنر توسط آرمان اکوان با ضربه سر به گل اول دست پیدا کرد تا دو تیم با تساوی یک بر یک نیمه اول را تمام کنند.

 

* فرشید اسماعیلی و علی دشتی، زیر نظر بدنساز به تمرینات بدنسازی مشغول شدند و مهدی قائدی زیر نظر فیزیوتراپ تمرینات اختصاصی خود را پشت سر گذاشت.

 

* در ابتدای نیمه دوم روح‌الله باقری، رضا کریمی و میلاد زکی‌پور به ترکیب استقلال اضافه شده و فرامرزی، بلبلی و آذری از بازی بیرون رفتند؛ در اوایل نیمه دوم نیز آرمین سهرابیان جانشین مرتضی تبریزی شد.

 

* امیرحسین کارگر، شاهین طاهرخانی، مهدی نوراللهی و میلاد باقری دیگر تعویضی‌های استقلال برابر نیروی زمینی بودند که به ترتیب جانشین وریا غفوری، سیاوش یزدانی، سید حسین حسینی و محمد دانشگر شدند؛ لحظاتی بعد هم زکریا مرادی به جای سجاد آقایی به بازی رفت.

 

* شاگردان استراماچونی و روانخواه در نیمه دوم نتوانستند گلزنی کنند تا این مسابقه تدارکاتی با تساوی یک بر یک بین تیم‌های استقلال و نیروی زمینی به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز