خبرگزاری کار ایران

جواد زرینچه سرپرست استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۸۵

جانشین اصغر حاجیلو که از سرپرستی استقلال استعفا داده بود مشخص شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با حکم امیرحسین فتحی، جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان استقلال شد.

در حکم فتحی برای زرینچه آمده:

برادرارجمند

جناب آقای جواد زرینچه

نظر به تعهد، توانمندی، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهی و ملّی به این وسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ایران منصوب می‌کنم.

باتوجه به سیاستهای کلان باشگاه در استفاده از تجارب پیشکسوتان خوشنام و مورد علاقه هواداران در جایگاه‌های مختلف و برنامه ریزی باشگاه در جهت نیل به موفقیت‌ها، حضور یک پیشکسوت با سوابق درخشان به منظور هدایت، نظارت و حمایت از بازیکنان، کادر فنی و پشتیبانی تیم بعنوان مدیر یا سرپرست ضروری به نظر می‌رسد.  

امروز اداره تیمی متشکل از چند ده میلیون عضو نیازمند رعایت تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه است.

حفظ و رعایت شأن باشگاه و همه ارکان آن خصوصاً هواداران، ایجاد همدلی در میان تمامی اعضاء، ایجاد آرامش و دورساختن حاشیه از اطراف تیم، برقراری نظم و پیاده‌سازی آیین نامه انضباطی و دستورات باشگاه، یادآوری به اعضای تیم در احترام به همه اهالی فوتبال شامل مسئولین، داوران، مربیان و بازیکنان تیم حریف، اهالی رسانه، خصوصاً هواداران، تکریم پیشکسوتان، رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی،  تاکید بر اجرای قوانین داخلی تیم و باشگاه، رسیدگی به امور اداری و اجرایی تیم در مسابقات، تمرینات و اردوها، نظارت بر عملکرد تیم اعم از فنّی، پشتیبانی، تدارکاتی و پزشکی، برقراری و تعامل و روابط حسنه با نهادهاو سازمانهای مربوطه در جهت پیشبرد اهداف تیم از جمله وظایف مدیریت تیم به شمار می‌آید.

انتظار می‌رود گزارش عملکرد بخشها و ارکان تیم به صورت دوره‌ای و منظم و مکتوب به اینجانب ارائه شود.

امید است با اتکا به پروردگار متعال و با همکاری و هماهنگی کامل با معاونین و ارکان اجرایی باشگاه و کادر فنی تیم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و دلسوزانه برادر گرانقدرم جناب اقای اصغر حاجیلو مدیریت سابق تیم بزرگسالان در دوران تصدی آن سمت سپاسگزاری می‌نمایم.

امیرحسین فتحی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز