خبرگزاری کار ایران

ستاره کروات هم آبی‌پوش شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۷۲

ماتئو کواچیچ کروات بعد از توافق با سران چلسی سرانجام به صورت دایمی به این تیم پیوست.

به گزارش ایلنا، باشگاه چلسی انگلیس بابت خرید کواچیچ 45 میلیون یورو به رئال مادرید می‌پردازد. به این ترتیب انتقال قرضی این بازیکن کروات دایمی شد.

رئال کواچیچ را در تابستان 2015 با قیمت 30 میلیون یورو از اینتر خرید. این بازیکن کروات در آن هنگام تنها 21 سال داشت اما به کواچیچ چندان بازی نرسید و او به دنبال این بود که بتواند بیشتر بازی کند. کواچیچ در سه قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان نقش کمرنگی داشت. او برای فصل پیش به چلسی قرض داده شد و در این تیم خوش درخشید. البته مائوریتسیو ساری در آن هنگام مربی چلسی بود و به او بسیار باور داشت.

انتقال کواچیچ از رئال به چلسی در حالی انجام شد که چلسی از خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستان و زمستان محروم است اما این بازیکن در زمانی که چلسی محروم نبود، به صورت قرضی با بند امکان دایمی کردن قراردادش به این باشگاه پیوست و به همین دلیل، انتقال او از دید فیفا مشکلی نداشت، به شرط آنکه دایمی کردن قراردادش پیش از اول جولای انجام می‌شد که از نظر اداری این اتفاق هم افتاد.

مادرید با این فروش حالا توانسته بیش از 100 میلیون یورو بابت انتقال بازیکنانش به دست بیاورد. آنها 40 میلیون یورو از فروش مارکوس یورنته به اتلتیکو مادرید و 20 میلیون یورو از انتقال تئو ارناندس به میلان به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز