خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه تراکتور به شایعات نقل و انتقالاتی

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۳۲

روابط عمومی باشگاه تراکتور نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز خبری مبنی بر پیشنهاد نجومی تراکتورسازی به کی‌روش استنلی منتشر شد که پس از آن سرمربی و سرپرست باشگاه سپاهان مدعی شدند این بازیکن از تیم لیگ برتری پیشنهاد 900 هزار دلاری دریافت کرده و با وجود اینکه نامی از تیم مورد نظر برده نشد مشخص بود منظورشان تراکتورسازی تبریز است. این مورد و موارد مشابه باعث شد روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای منتشر کند:

استراتژی رسانه ای باشگاه تراکتور حفظ آرامش تیم، دور کردن حاشیه از مجموعه باشگاه و شفافیت حداکثری میباشد و تلاش میکند هواداران به دور از استرس اخبار امیدبخش و شادی آفرین تیم را دنبال کنند.

در این راستا کلیه اطلاع رسانی ها را بر اساس منافع باشگاه و هواداران انجام میدهد تا منافذ بروز مشکلات ثانوی را به مجموعه باشگاه بسته نگه دارد.

بخش رسانه باشگاه تلاش دارد اخبار انتصابات ؛ خریدهای بازیکنان و کادر فنی را بدون درز در سایر منابع خبری، از طریق پیج رسمی اینستاگرام و تلگرام باشگاه انجام دهد و این عمل برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در آخرین مرحله (عقد قرارداد)صورت میپذیرد.

باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور این اطمینان را به هواداران میدهد که همه پیش بینی ها در مورد خریدهای تیم و مذاکرات که در برخی محافل و فضای مجازی اشتباه بوده و با تدبیر مالک محترم و مدیرعامل باشگاه جلوی درز اخبار گرفته شده و صفحات رسمی باشگاه اولین ماخذ نشر اخبار تراکتور خواهد بود.

باشگاه بزرگ تراکتور به حساسیت های فراوان هواداران پرشور و فهیم این تیم آگاه بوده و در کنار حفظ اصول، خود را ملزم به شفافیت و اطلاع رسانی میداند.

ضمن قدردانی از کلیه صفحات هواداری به خاطر انتشار اخبار و تحلیل های تیم تراکتور‌ از کلیه هواداران تقاضا میشود به دور از حاشیه پرورانی های رقبا و دشمنان تراکتور بزرگ پیگیر صفحات مجازی رسمی باشگاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز