خبرگزاری کار ایران

بدقولی دوباره اشکان؛ دژاگه قصد بازگشت ندارد؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۱۷

هافبک با تجربه تراکتور بازهم در موعد تعیین مقرر در تمرینات حاضر نشد تا شایعات در مورد او جدی‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور جدید تمرینات آماده‌سازی پیش فصل تراکتور زیر نظر مصطفی دنیزلی چندی روزی است که شروع شده و با وجود تاکید سرمربی سرخپوشان مبنی بر اضافه شدن هرچه زودتر بازیکنان به تمرینات، هنوز چند نفر از آنها به تبریز برنگشته‌اند و اشکان دژاگه یکی از این بازیکنان است.

دژاگه که قرار بود هفته گذشته در تمرینات حاضر شود در تماس با باشگاه درخواست کرد مرخصی او چند روز تمدید شده و دوشنبه هفته جاری به تبریز برگردد و در تمرینات حاضر شود که باشگاه با نظر دنیزلی با این درخواست موافقت کرد ولی دژاگه بازهم در موعد مقرر خودش را به تبریز نرساند و با وجود گذشت 2 روز همچنان غایب است.

این غیبت و بدقولی چندباره دژاگه باعث شده شایعاتی که در مورد مذاکره او با تیم‌های خارجی و جدایی او شنیده می‌شود رنگ و بوی جدی‌تری به خودش بگیرد.

در قرارداد دژاگه با تراکتور بندی وجود دارد که او می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت 200 هزار دلار قراردادش را فسخ کند و بدون مشکلی جدا شود و حالا این نگرانی برای سرخپوشان تبریزی وجود دارد که کاپیتان دوم خودشان را از دست بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز