خبرگزاری کار ایران

علی نظری در گفت و گو با ایلنا:

استقلال نیاز یه چند بازیکن ملی پوش دارد /باید به استراماچونی کمک کنیم تا بتواند نتایج لازم را کسب کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۷۹

معاون ورزشی سابق استقلال نسبت به اتفاقات پیش امده واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،علی نظری جویباری معاون ورزشی سابق استقلال از رفتارهای علیرضا خطیر به شدت شاکی است و معتقد است مسئولان استقلال باید با او برخورد کنند.با معاون سابق استقلال در خصوص اتفاقات روز باشگاه استقلال و همچنین اتهامی که خطیر به مدیران سابق زده است به صحبت پرداختیم.

 شرایط استقلال را با آمدن مربی ایتالیایی چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم که استقلال فصل گذشته شرایط خوبی نداشت اما امسال شرایط فرق می‌کند. باید همه کمک کنیم تا این تیم بتواند بعد از شش سال یک عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. همه باید به استراماچونی کمک کنیم تا بتواند نتایج لازم را کسب کند. من یک توصیه به مدیران تیم دارم؛ به نظر من دعوا را همیشه می‌شود انجام داد اما در حال حاضر تنها چیزی که خیلی بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد داشتن یک تیم قوی و هماهنگ است.

نظرتان در خصوص بازیکنانی که جذب شده‌اند چیست؟

این بازیکنانی که جذب استقلال شدند همگی خوب و در تیم‌های سابق خود تاثیرگذار بودند اما نکته مهم این است که ما باید این را در نظر بگیریم که استقلال باید فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و به همین دلیل ما نیاز به چند بازیکن ملی‌پوش هم داریم تا از تجربه آنها به بهترین شکل استفاده کنیم. متاسفانه الان استقلال داخل زمین بزرگتر ندارد؛ مهدی رحمتی که جدا شده، خسرو حیدری خداحافظی کرده و پژمان منتظری هم تکلیفش مشخص نیست. استقلال به بازیکنان باتجربه‌ای همچون منصوریان یا فکری نیاز دارد که در داخل زمین کمک‌حال مربی باشند.

 خطیر معاون استقلال در ادعایی اعلام کرده که مدیران قبلی استقلال همگی دزد هستند؟

واقعا نمی‌دانم چه بگویم! متاسفانه یک نفر از گرد راه رسیده و به همه توهین می‌کند و هیچ کسی هم جلودارش نیست. ما مدیران قبلی استقلال وظیفه داشتیم به استقلال کمک کنیم و هیچ منتی هم بر این تیم نیست. به نظر شما استقلال انقدر بی‌در و پیکر است که هر کسی بخواهد از آن دزدی کند و نهادهای امنیتی و بازرسی در آن ورود نکنند؟!

 پس به نظر شما چرا خطیر چنین ادعایی کرده است؟

تقصیر امثال خطیر نیست. مشکل کسانی هستند که پست‌های بزرگ را به آدم‌های کوچک می‌سپارند. هر کسی از راه می‌رسد می‌شود معاون ورزشی. این را بدانید که این پست حتی از پست مدیرعاملی هم در یک باشگاه حساس‌تر است زیرا مدیرعامل را می‌توانی از بیرون هم بیاوری و سر کار بگذاری اما معاون ورزشی اینگونه نیست. بنده ابتدا معاون اجرایی بودم، سپس سرپرست استقلال شدم و بعد از 15 سال به پست معاونت ورزشی رسیدم پس می‌بینید که چقدر این پست مهم و کلیدی است چون شما باید لحن صحب کردن را خوب بلد بدشی؛ نه باج بدهی و نه برخورد بدی داشته باشی. متاسفانه این آقا اهمیت این پست را درک نمی‌کند. استقلال مانند یک ساختمان شیشه‌ای است که از بیرون به آن سنگ می‌زنند اما این آقا خودش از درون باشگاه به همه سنگ می‌زند و این قطعا استقلال را دچار مشکل خواهد کرد.

به نظرتان چرا آقای فتحی به عنوان مدیرعامل با ایشان برخورد نمی‌کند؟

مطمئن باشید فتحی با ایشان هماهنگ است. فتحی زرنگ‌تر از آن است که بخواهد چنین حرفهایی را بر زبان بیاورد و برای خودش دشمن بتراشد. من یک سوال از شما دارم؛ این آقا آن همه با شفر درگیر شد، یعنی فتحی در جریان نبود؟ مگر می‌شود؟! ایشان در جریان بود اما کوچکترین واکنشی نشان نداد. به نظر من باید با ایشان برخورد شود زیرا کارنامه و اعتبار مدیران گذشته را هم زیر بار می‌برد. من یک سوال از ایشان دارم؛ چرا ایشان این همه بازیکن ایرانی را رها کرده و به بازیکنان خارجی چسبیده است؟ مگر ما خودمان کم استعداد در ایران داریم؟ از هیات مدیره استقلال می‌خواهم کارنامه خطیر را برای ما مشخص کند. اگر کارنامه او خوب بوده ما دیگر حرفی نداریم اما اگر عملکرد ایشان رضایت‌بخش نبوده باید با او برخورد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز